Právě je úte lis 26, 2024 10:58 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 01, 2004 3:09 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
No přiznám se, že jsem si s Radiositou zas tak moc nehrál, co má Blender AO už je to imho zbytečně "drahý" výpoče, takže to co napíšu může být už teď trochu zastaralé (od té doby, co jsem radiositu zkoušel se na ni myslím jednou nebo dvakrát ve vývoji sahalo) a když tak mě někdo opravte :)

Nicméně- idea radiosity je taková, že se nejdřív spočítá radiosita, ta se zapíše do toho zhuštěného meshe, a až následně se přiřazují materiály. Čili je třeba zvolit opačný postup, než jaký jsi, předpokládám zvolil.

Kdyžtak koukni na tutoriál:
http://www.blender.org/modules/document ... x8625.html

PS:Přesunul jsem Tvůj dotaz z GameBlender fóra, protože toto je obecný dotaz na Blender a zde Ti někdo spíše odpoví (chodí sem zatím více lidí) :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: No nevím jistÄ›
PříspěvekNapsal: pon srp 02, 2004 10:15 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Takže nevým jestli jsem to pochopil dobÅ™e ale radiosita asi v game enginu (mislím tím rpo blender) nelze použít. Nebo alespoň u her co jsem vidÄ›l aže jich nebylo málo není. StoprocentnÄ› to samozÅ™ejmnÄ› nevím. Jo a co se týÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 03, 2004 10:46 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Radiosita ide použiť aj pre GameBlender (samozrejme predpočítaná a statická). Problém je naozaj s počtom vygenerovaných vrcholov a so spojením s textúrami. Oboje je riešiteľné cez skripty (možno už nejaké také existujú), treba ich pohľadať alebo napísať vlastné.
Jedna možnosť je skopírovať farby vrcholov z "radiositovanej" meshe do pôvodnej meshe (vtedy môže vadiť malý počet vrcholov pôvodnej meshe - radiosita bude veľmi hrubá), druhá možnosť je vypočítať UV súradnice pre vrcholy "radiositovanej" meshe podľa pôvodnej meshe (môže vadiť veľký počet vrcholov). Prípadne by sa dala "radiositovaná" mesh rozvinúť (unwrapovať) podľa UV súradníc, takto rozvinutá vyrenderovať a výsledok použiť ako textúru.


Naposledy upravil Ash dne úte srp 03, 2004 11:24 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: radiosita game
PříspěvekNapsal: úte srp 03, 2004 10:53 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
martincg píše:
dal som to preto do game lebo by som vypocet radiozity chcel pouzit na realtime aplikaciu


Uf, tak to se omlouvám, to mi nedošlo :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2004 4:27 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
pokud pocitas "radiositu" do objektu tak je vyhodne mit objekt vice podrozdeleny aby tam mohly vyniknout vic prechody, ale ja osobne bych to resil texturama(optimalizace), doufejme ze se dockame multitexturingu a pak to bude pohoda.

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz