Právě je úte lis 26, 2024 12:20 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak udÄ›lat plachtu
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 8:51 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 26, 2005 8:33 pm
Příspěvky: 66
Zdar vÅ¡em, hele nevíte nÄ›kdo z vás náhodou jak udÄ›lat pÄ›knou (ale realistickou) plachtu na loÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 3:19 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
No jednoduše, vem plane, hodně subdividni a pak vy táhni vertexi se zapnutym magnetem aby byl prohlej, a je to :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 3:25 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
s tím honě subdividni bych to nepřeháněl... spíš přiměřeně, podle toho, co ještě bude potřeba pro ten který obrázek... není od věci si hned od začátku zvyknout na určitou míru optimalizace, jinak dopadneš, jako mnozí tady, kteří mají celkem nadupanou mašinu a přitom na render čekají desítky minut, aniž by výsledek byl viditelně lepší...

a pokud chceš mít realistickou plachtu, tak to chce nastudovat fotky, sehnat detaily přichycení plachty ( protože to ovlivní deformace) a dobře si rozmyslet, jak se bude celek deformovat vzhledem k větru .... možná by se to dalo automatizovat softbodies, ale to je nový nástroj a něco takového jsem ještě nezkoušel...


Naposledy upravil AD dne stř čer 29, 2005 3:30 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 3:26 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
tady mi asi něco uteklo.. v blenderu je něco jako magnet??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 3:47 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
AD Myslim že to nebude jeho celoživotní dílo, softbodies mě taky napadli, ale plane se suveréně nejjednodušší, jo a hodně, prostě přimněřeně :D

Jo magnet, neim jak se to menuje, zapíná se to O a v 2.37 je to vylepšený


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: :-)
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 3:54 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 26, 2005 8:33 pm
Příspěvky: 66
to není magnet ale gravitace :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 4:00 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Je to magnet a menuje se to Proportional...je to vedle ikonky "ruky" v edit modu...a jak už psal xi,má to zkratku "O"...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 4:03 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
přímo gravity je tam ale označená gravitace (kdo by to uhod :wink: ) to uvidíš až budeš používat particly nebo animovat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: :-)
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 4:38 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 26, 2005 8:33 pm
Příspěvky: 66
to není magnet ale gravitace :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 4:47 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
na plachtu bych taky pouzil treba nurbs.....teda zrovna si hreaju s nurbs v maye(po dlouhe dobe zas) a to je teda hustyyyyyy

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: :-)
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 5:40 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
creativeideas píše:
to není magnet ale gravitace :wink:


Nechápu o co ti jde, je to správně Proportional Edit Fallow, v 2.37 sou to takový "kroužky", už máš tu plachtu, alespoň nějak???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 6:35 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 26, 2005 8:33 pm
Příspěvky: 66
já sem pÅ™ece nic neÅ™ek, akorát sem Ä


Přílohy:
Poznámka: nesmát, v blenderu pracujuju jen 3 dny
divna_plachta.png
divna_plachta.png [ 49.23 KiB | Zobrazeno 1000 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 7:19 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
musis to mit dostatecne podrozdeleny, daleko vic facu, jinak ti "o" nepomuze.
jak rikam prdni tam nurbs, ten se ti bude nadherne tvarovat.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 7:24 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 26, 2005 8:33 pm
Příspěvky: 66
a kde je to nurbs, já fakt nevim :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 29, 2005 7:40 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
[quote="xixixao"]AD Myslim že to nebude jeho celoživotní dílo, .../quote]

...no psal o co nejreálnější plachtě...

... to je taková moje úchylka... když chci něco reálné, už existující, tak provětrám net a knihovnu a snažím se o tom dozvědět co nejvíc, abych se té realitě opravdu přiblížil...

jinak bych se taky držel zahuštěného plane.....


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz