Právě je úte lis 26, 2024 11:37 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: stříbro
PříspěvekNapsal: úte kvě 03, 2005 9:00 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 06, 2005 6:24 pm
Příspěvky: 89
Bydliště: Humpolec
Existuje turtorial na materiál stříbra? (případně na jiný kovy) jestli jsem ho přehlídl tak s omlouvám,ale fakt sem ho nikde nenašel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 03, 2005 9:14 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Tady je odkaz na knihovnu kovů atd... http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=734

O tutoriálu nevim,jinak musíš experimentovat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 03, 2005 9:24 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
několik tutoriálů napsal i TOL

tady je zlato:

http://www.grafika.cz/art/3d/blender_zlato.html

a několik dalších tam ještě najdeš


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 03, 2005 9:41 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát pro 03, 2004 7:40 pm
Příspěvky: 191
Bydliště: Prague
Jesi chces, mrkni se sem... Vlastne ty stary zpusoby zrcadleni taky nejsou spatny, ale tedka staci zapnout mirror a raytracer... a pockat aaaaaz seee tooo vyrenderuje.. posilam priklad. Zase, neni to zadnej ULTRA-realistickej kov, ale trochu se to stribru podoba (nezrcadli to moc, ale jen proto ze tam okolo neni nic, co by se mohlo odrazet, kdyz tak pouzit nejaky HDRI mapy)...


Přílohy:
stribro.jpg
stribro.jpg [ 27.03 KiB | Zobrazeno 705 krát ]
stribro.rar [28.32 KiB]
47 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 04, 2005 2:02 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 06, 2005 6:24 pm
Příspěvky: 89
Bydliště: Humpolec
Genom píše:
Tady je odkaz na knihovnu kovů atd... http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=734

O tutoriálu nevim,jinak musíš experimentovat...


To je dost dobrý,ale hroznÄ› mÄ› nebaví pořád si opisovat Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 04, 2005 2:42 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
dáš shift+f1, otevře se ti nabídka, vybereš soubor ve kterém máš materiál (platí to i pro objekty) a z další nabídky dáš "Material" a pak už jen vybereš příslušný material podle jeho názvu (to samé u objektu, jen místo Mat... dáš "Object"), jestli si ovšem nemyslel něco jiného :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 04, 2005 3:35 pm 
Offline
666
666
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 27, 2004 5:34 pm
Příspěvky: 968
Bydliště: Prostějov
Možná nebudeš věřit, ale jednou jsem řešil podobný problém. Zkusil jsem naskenovat alobal a kupodivu to fungovalo. :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 04, 2005 3:48 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 06, 2005 6:24 pm
Příspěvky: 89
Bydliště: Humpolec
Dík.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz