Právě je úte lis 26, 2024 5:19 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: srovnání vertexů do řady
PříspěvekNapsal: sob led 28, 2006 4:17 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Potřeboval bych seřadit vertexy tak,aby tvořly přímku,přičemž je spojují edges,tzn tvoří všechny jeden objekt.Jde mi o to,že když vytvořím např.polovinu objektu a pak ji zkopíruju a zmirroruju,tak v případě že vertexy netvoří přímku tak při spojení polovin dělají neplechu.Jde to,popř. jak?

dík,
lz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 28, 2006 4:19 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Jasne oznacis si ramcove ty nesrovnane vertexy das scale podle osy napr x aby se zarovnavali a na numericke klavesnici zadas 0 a enter :)

popripade pokud chces zarovnat do dane osy tak si oznacis vertex v te ose das Shift+S Cursor to Select nastavis aby se bral centre objektu jako 3d kurzor oznacis ostatni vertexy ktere chces k danemu zarovnat a stejne jako minule scale podle osy num klavesnice a enter


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 28, 2006 4:29 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Nevim jestli jsem tě dobře pochopil,ale tohle mi vždycky udělá třeba z desteti vertexů jeden:

Postup:
vyberu vertexy-border select [b]
dám "scale" podle osy z [s] a potom [z]
na numpadu dám [0]
zmáčknu Enter


Přílohy:
serazeni.png
serazeni.png [ 13.35 KiB | Zobrazeno 927 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 28, 2006 4:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Ale to druhý funguje,je to trochu složitější ale to neva :) dík


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 28, 2006 4:42 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
....to prvni funguje taky a spravne proste jsi to zarovnal podle osy z, tzn srovnal vertikalne misto horizontalne... kdyz se to zarovnava bez toho kurzoru tak se to zarovna do prumerne osy tech vsech vertexu a ne do dane osy...no nekdy se hodi jedno nekdy druhe, podle situace...

btw.bez Shift+S si nedokazu predstavit praci v Blenderu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 28, 2006 4:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
G_Taurus to myslel tak, ze ty vertexy oznacis a zmensis jejich velikost v pozadovanem smeru na nulu => zarovnaji se do primky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 28, 2006 4:44 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Ale jo,já dem je je potřeboval zarovnat vertikálně,ale to sem nenapsal..No to je jedno,ale budu si to pamatovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 28, 2006 7:08 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
no pravze ked ich chces zarovnat vertikalne musis pouzit horizontalnu osu...v tom je ten vtip. Ten rduhy sposob je zbytocne komplikovany. ked to robis podla prveho a nevychadza ti to, skus zmenit osu a urcite to pojde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 28, 2006 8:48 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2004 9:49 pm
Příspěvky: 597
Bydliště: Napajedla
jeeee :) to je super. A ja to zarovnaval vetsinou od oka a nebo ciselne :)
Toto je daleko snadnejsi ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 28, 2006 9:28 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
to kaucukovnik:já taky zarovnával od oka,ale když pak máš srovnat 30 vertexů ono tě to přestane bavit :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2006 3:18 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
kracho píše:
no pravze ked ich chces zarovnat vertikalne musis pouzit horizontalnu osu...v tom je ten vtip. Ten rduhy sposob je zbytocne komplikovany. ked to robis podla prveho a nevychadza ti to, skus zmenit osu a urcite to pojde.


jsem zapomněl dodat,že ten druhý způsob se hodí jenom v případě že to potřebuješ zarovnat k nějaké předem dané línii.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2006 7:34 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
G_Taurus píše:
kracho píše:
no pravze ked ich chces zarovnat vertikalne musis pouzit horizontalnu osu...v tom je ten vtip. Ten rduhy sposob je zbytocne komplikovany. ked to robis podla prveho a nevychadza ti to, skus zmenit osu a urcite to pojde.


jsem zapomněl dodat,že ten druhý způsob se hodí jenom v případě že to potřebuješ zarovnat k nějaké předem dané línii.


urcite to mozne je ale potom je jednoduchsie to urobit tym "prvym sposobom" a posunut to, mno je to otazka zvolenia vhodnej techniky. Niekedy verim ze sa hodi aj druhy sposob.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz