blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
komprese ve photoshopu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=8&t=2425 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Keram [ čtv úno 02, 2006 9:27 am ] |
Předmět příspěvku: | komprese ve photoshopu |
ahojte, chtel jsem se zeptat, jak ulozit finalni render ve photoshopu, at se vejdu do dane velikosti tohoto webu a kvalita nebude nijak znatelna. kdyz treba udelam render z blenderu, tak mam 96 kb, jakmile to otevru ve photoshopu preulozim, hned je to 3x vetsi. kdyz snizim kvalitu u jpeg i na nejnizsi, tk soubor je porad vetsi, nez ten puvodni, ale kvalitativne uplne nekde jinde. dik za rady |
Autor: | AD [ čtv úno 02, 2006 10:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
problém je v tom, že po editaci ve photoshopu se ti změní DPI ...tipuji, že tam máš jako defaultní natavené 300 DPI, ale z blenderu ti vypadne obázek jen s 72 DPI... takže řešení je jednoduché - před uložením změnit natavení ... ...osobně bych doporučoval alespoň u finální verze nerenderovat do JPG, ale třeba PNG, nebo BMP a následně v tom photoshopu teprve uložit jako JPG... ...JPG je se ztátovou kompesí ....takže o část kvality přijdeš hned po renderu a to další při každé následné editaci a novém uložení v jakémkoliv softu ...když to uděláš víckát po sobě, tak je to na obázku už dost vidět... |
Autor: | Keram [ čtv úno 02, 2006 11:04 am ] |
Předmět příspěvku: | jak |
takze z toho plyne, radeji vubec nerenderovat do jpg. nepochopil jsem to nejak s tim rozlisenim, kdyz si dam ve photoshopu velikost obrazku, tak tam je 72 dpi, jak jsi to myslel preulozit? |
Autor: | Keram [ čtv úno 02, 2006 1:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | uz |
uz jsem na to prisel, jsem fakt ......, nedal jsem to ulozit pro web |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |