blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

komprese ve photoshopu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=8&t=2425
Stránka 11

Autor:  Keram [ čtv úno 02, 2006 9:27 am ]
Předmět příspěvku:  komprese ve photoshopu

ahojte, chtel jsem se zeptat, jak ulozit finalni render ve photoshopu, at se vejdu do dane velikosti tohoto webu a kvalita nebude nijak znatelna. kdyz treba udelam render z blenderu, tak mam 96 kb, jakmile to otevru ve photoshopu preulozim, hned je to 3x vetsi. kdyz snizim kvalitu u jpeg i na nejnizsi, tk soubor je porad vetsi, nez ten puvodni, ale kvalitativne uplne nekde jinde. dik za rady

Autor:  AD [ čtv úno 02, 2006 10:40 am ]
Předmět příspěvku: 

problém je v tom, že po editaci ve photoshopu se ti změní DPI ...tipuji, že tam máš jako defaultní natavené 300 DPI, ale z blenderu ti vypadne obázek jen s 72 DPI...

takže řešení je jednoduché - před uložením změnit natavení ...

...osobně bych doporučoval alespoň u finální verze nerenderovat do JPG, ale třeba PNG, nebo BMP a následně v tom photoshopu teprve uložit jako JPG...

...JPG je se ztátovou kompesí ....takže o část kvality přijdeš hned po renderu a to další při každé následné editaci a novém uložení v jakémkoliv softu ...když to uděláš víckát po sobě, tak je to na obázku už dost vidět...

Autor:  Keram [ čtv úno 02, 2006 11:04 am ]
Předmět příspěvku:  jak

takze z toho plyne, radeji vubec nerenderovat do jpg. nepochopil jsem to nejak s tim rozlisenim, kdyz si dam ve photoshopu velikost obrazku, tak tam je 72 dpi, jak jsi to myslel preulozit?

Autor:  Keram [ čtv úno 02, 2006 1:10 pm ]
Předmět příspěvku:  uz

uz jsem na to prisel, jsem fakt ......, nedal jsem to ulozit pro web :-)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/