Musíš upravit proměnné
TrianglePrgPath a
PolyFileName v TriangleMeshFill.py skriptu.
TrianglePrgPath - určuje cestu k externí binárce (zkompilovaný triangle program), kterou volá python skript který si naimportuješ do Blenderu. V tomto případě to bude právě "/opt/local/var/macports/software/triangle/1.6_2/opt/local/bin", takže do skriptu dáš
Kód:
TrianglePrgPath = '/opt/local/var/macports/software/triangle/1.6_2/opt/local/bin/triangle'
PolyFileName - určuje cestu k implicitnímu meshi, který se nahraje při spuštění skriptu v Belnderu. Pokud takový mesh neexistuje, hodí to chybovou hlášku. Ve zdrojácích jeden takový je(A.poly). Pokud nemáš, stáhni si ho odtud:
http://bobbin.hokna.net/repository/A.poly. Stáahni si ho a zkopíruj např. do svých dokumentů.
Potom stačí do python skriptu nastavit
Kód:
PolyFileName = '/Users/<user_name>/Documents/A.poly'
ps: pokud ta triangle binárka nebude v dané cestě tak ji zkus najít pomocí příkazu
Kód:
`find / -type f -name *triangle* -executable`
Bude prohledávat celý disk, takže to nějakou dobu potrvá...