blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Vývoj pluginu + výběr vrstev http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=7863 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ stř zář 15, 2010 8:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Vývoj pluginu + výběr vrstev |
Snažím se vyvíjet vlastní exportní plugin, ale je to dost nesnadné. Vždycky je totiž nutné restartovat blender, aby se projevily změny. Jde to nějak změnit, aby stačilo uložit soubor .py a nemusel se restartovat blender? Pak mám ještě jeden dotaz: Jde nějak ve file save dialogu přidruženému k exportnímu pluginu zobrazit panel výběru vrstev? Jde mi o to, že bych si tam vybral jen ty vrstvy, kde jsou objekty, které chci exportovat. Popravdě řečeno, tvorbu GUI ve file save dialogu jsem zatím moc nepochopil. Díky. |
Autor: | X_H_N [ stř zář 15, 2010 10:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vývoj pluginu + výběr vrstev |
frca píše: Snažím se vyvíjet vlastní exportní plugin, ale je to dost nesnadné. Vždycky je totiž nutné restartovat blender, aby se projevily změny. Jde to nějak změnit, aby stačilo uložit soubor .py a nemusel se restartovat blender? Pak mám ještě jeden dotaz: Jde nějak ve file save dialogu přidruženému k exportnímu pluginu zobrazit panel výběru vrstev? Jde mi o to, že bych si tam vybral jen ty vrstvy, kde jsou objekty, které chci exportovat. Popravdě řečeno, tvorbu GUI ve file save dialogu jsem zatím moc nepochopil. Díky. Co se tyce exportnich scriptu ta kje nemusis vyvyjet od zacatku jako exportni script ale muzes v text editoru ladit jen casti a ty muzes rovnou poustet a nemusis nic restartovavat. |
Autor: | frca [ čtv zář 16, 2010 12:01 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vývoj pluginu + výběr vrstev |
Máš na mysli textový editor vestavěný do blenderu? Když já radši používám gedit. |
Autor: | Vybi [ pon lis 01, 2010 5:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vývoj pluginu + výběr vrstev |
zkus si stahnout horni listu, zalozka file paths a u cesty ke scriptum je nejaky tlacitko, ktery ma vymluvny popis Citace: re-evaluate scripts registration in menus(resets python module search path:sys.path) ale za vyslednej efekt nerucim |
Autor: | zgerbiak [ pon lis 01, 2010 8:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vývoj pluginu + výběr vrstev |
frca píše: Máš na mysli textový editor vestavěný do blenderu? Když já radši používám gedit. Stačí ak vňom otvoríš ten script. Potom keď v gedit vykonáš nejaké zmeny a uložíš, stačí ti dať v blenderu len Reopen(alt+R) a spustiť. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |