blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Import 3DS a spravna velikost http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=768 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ku8aZ [ čtv úno 24, 2005 4:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Import 3DS a spravna velikost |
Zdravim. Mam nasledujici, asi netypicky problem. Potrebuji importovat modely, nejlepe s texturami, nazvy a ruznymi vecmi do Blenderu. Zatim jsem nasel importer ze 3D studia Max, ktery vesmes tyto veci importuje (normaly ve 3Ds nechme stranou ), ale nevyhovuje mi toto: Pokud neco importuju, je to obrovske. No budiz, da se to zmensit...ale ja to potrebuju zpracovavat skriptem, tudiz bych potreboval, aby mi to naimportoval bud prevedene na Blenderovske jednotky, nebo aby mi aspon nastavil spravne velikost...da se to nejak donutit? Velikost mam totiz u vsech modelu 1x1x1 a to mi opravdu nevyhovuje (ona je spis tak 200x200x200) Predem diky |
Autor: | Ku8aZ [ čtv úno 24, 2005 7:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Takze jinak |
OK, zjistil jsem, ze to delaji vsechny importery. Jenze potom s tim modelem nemuzu pracovat Delam na te virtualni budove a potreboval bych jednu vec - protoze importuju nejaky model do sablony, potrebuju ten model potom zmensit tak, aby to odpovidalo zhruba skutecnosti (sablona = asi 1.80 metru). Proto jsem chtel pridat do modelu jednotkovou krychli, aby slo vsechno prepocitat. Ale takhle to asi nepujde... navic jsem chtel tou krychli naznacit, kam se ma ta sablona presunout (pocatecni misto prochazky), ale to taky nepujde, kdyz maji pozici stejnou Takze mate nekdo nejake jine reseni? Ad Milikiller: Nezapomnel jsi na me? |
Autor: | jm [ pát úno 25, 2005 6:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no ja sem tohle taky resil a nakonec sem pouzival jak sem jis nekolikrat psal deep exploration. kde si muzes navolit kolikrat to chces pri exportu naskejlovat pohlidat textury a meterial, a prez obj. do blendru. ale ....netusite kolik je jeden "blender" jiny metricky jednotky taky by mohli resit treba metry nebo neco. jm |
Autor: | Ku8aZ [ čtv bře 03, 2005 7:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: deep exploration |
Co to presne je ten deep exploration? Ja jsem to zatim vyresil pomoci borders, ale i tak mi to nepripadne moc extra...je to docela divne chovani, ze je ten objekt posunuty automaticky na spravnou pozici, ale se spatnymi souradnicemi (jako by...) A nevite nekdo, proc nelze pouzivat behem GameEnginu skripty, ktere jsou obsazene v blend souboru? Napr. mam skript vector.py (v textovem editoru ulozeny jako vector.py) a v jinem, ktery reaguje na nejaky senzor dam "import vector" a on mi potom pri zavolani vyhodi chybu, ze tento soubor neexistuje...nejake divne ne? :-/ |
Autor: | jm [ čtv bře 03, 2005 9:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
co se tyce scriptu v game enginu,tak prepokladam ze ten script vektor pouziva nejakou knihovnu blendru, nejspis modul "blender"...v enginu fungujou akorat enginovsky moduly. gamelogic, rasterizer, a veci obecne v pythonu. ale knihovny-moduly z blendru fungujou jen v blendru. deep exploration je softwer od right hemisphere. stoji naky dolace..ale vis jak to chodi. jm |
Autor: | Ku8aZ [ stř bře 09, 2005 2:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
eh....vedel jsem Ted jedu na Linuxu Skript vektor nepouziva absolutne nic! Byl to samostany skript (text file) vector.py a ve walk.py jsem volal Kód: from vector import Vector a hazelo mi to chybu a nechtelo se pohnout kdyz jsem zkopiroval tridu Vector do walk.py, jede to v klidu...to stejne s konfiguracnimi soubory (pouzivaji jen UserDict). Tak nevim... [/code]
BTW: dalo by se nejak vyresit to, ze bych upravil blend soubor bez spusteni blenderu jen v pythonu? Dost o tom pochybuju, protoze ty tridy jsou interni soucasti Blenderu Ze bych jen pustil nejaky skript a on by tam pridal meshe, IPO atd....a nakonec treba vygeneroval Dynamic runtime |
Autor: | Chrizofilax [ ned lis 20, 2005 6:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Neporadà mi někdo kde nějaký importer stáhnout ? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |