blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Export s texturami
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=747
Stránka 11

Autor:  tol [ stř úno 16, 2005 6:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Potíž je v tom, že 3DS není formát, který v sobě umí nést texturu- tuším jenom materiílové skupiny. Jediný formát o kterém vím a který současně Blender dobře exportuje je obj, který v sobě nese informaci jak o materiálových skupinách, tak i UV koordináty.

Pokud nepoužiješ UV, tak Ti to stačí vyexportovat v čemkoli, ale v cílovém programu tomu holt budeš muset nastavit materiál (shader+texturu) znovu... :)

Autor:  jm [ stř úno 16, 2005 9:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

me jeste dobre fungovalo *.wrl
a pak sem si cesty upravoval v deep explorationu.
jm

Autor:  tol [ stř úno 16, 2005 11:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dusho píše:
Hmm.. praveze 3DS som uz pouzival a viem ze v materialovej skupine nesie info aj o texture(teda nazov - nie konkretne texturu) a aj o UV koordinatoch. A nechce sa mi verit ze export do 3ds v blendery neuchovava UV a tex. Zrejme len ja robim nejaku hlupost.. ale v rendery mam zobrazenu texturu.. netreba nieco este prestavit?


Přiznám, se, že fakt slyším prvně, že 3DS nese i UV koordináty, je samozřejmě možné, že se mýlím, ale v hodně tutoriálech i v různých knížkách (neblenderovských) se tahle informace, že UV nemá, objevovala... Hmm, zapátrám a případně si opravím mylné vědomosti :)

Autor:  tol [ čtv úno 17, 2005 12:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

No existuje taky export přímo do .x, sice jsem ho ještě nezkoušel, je jedním z novějších, ale snad by toho měl umět už dost, na vývoji se podílí profík z herní branže :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/