blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Export s texturami http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=747 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | tol [ stř úno 16, 2005 6:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Potíž je v tom, že 3DS není formát, který v sobě umí nést texturu- tuším jenom materiílové skupiny. Jediný formát o kterém vím a který současně Blender dobře exportuje je obj, který v sobě nese informaci jak o materiálových skupinách, tak i UV koordináty. Pokud nepoužiješ UV, tak Ti to stačí vyexportovat v čemkoli, ale v cílovém programu tomu holt budeš muset nastavit materiál (shader+texturu) znovu... |
Autor: | jm [ stř úno 16, 2005 9:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
me jeste dobre fungovalo *.wrl a pak sem si cesty upravoval v deep explorationu. jm |
Autor: | tol [ stř úno 16, 2005 11:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dusho píše: Hmm.. praveze 3DS som uz pouzival a viem ze v materialovej skupine nesie info aj o texture(teda nazov - nie konkretne texturu) a aj o UV koordinatoch. A nechce sa mi verit ze export do 3ds v blendery neuchovava UV a tex. Zrejme len ja robim nejaku hlupost.. ale v rendery mam zobrazenu texturu.. netreba nieco este prestavit?
Přiznám, se, že fakt slyším prvně, že 3DS nese i UV koordináty, je samozřejmě možné, že se mýlím, ale v hodně tutoriálech i v různých knížkách (neblenderovských) se tahle informace, že UV nemá, objevovala... Hmm, zapátrám a případně si opravím mylné vědomosti |
Autor: | tol [ čtv úno 17, 2005 12:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No existuje taky export přímo do .x, sice jsem ho ještě nezkoušel, je jedním z novějších, ale snad by toho měl umět už dost, na vývoji se podílí profík z herní branže |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |