blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Kolize dvou objektů
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=7138
Stránka 11

Autor:  Dreamak [ čtv říj 08, 2009 8:09 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolize dvou objektů

napadá ma použiť metodu getBoundBox a potom čekovať či boundingbox jedného objektu ležia vo vnútri druhého.

Autor:  Dreamak [ čtv říj 08, 2009 10:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolize dvou objektů

Trabky píše:
A to je funkce pouzitelna obecne pro jakykoliv objekt?

jj môžeš to použiť pre každý objekt v scéne, metoda ti vráti súradnice 8mich bodov ohraničujúcich objekt, tie už potom "nejak" voči sebe porovnať

Autor:  Dreamak [ sob říj 10, 2009 12:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolize dvou objektů

ano máš pravdu môže sa stať, že ak máš v blízko seba jeden veľký a jeden malý objekt, tak ten malý bude ležať v boundingboxe toho väčšieho a pritom nebudú kolidovať. Napadá ma potom ešte testovať či sa stred objektu(origin) nachádza v bounding boxe druhého objektu, ale ťažko sa takto niečo vymýšla keď nevieme o akú scénu a objekty ide.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/