blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Kolize dvou objektů http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=7138 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Dreamak [ čtv říj 08, 2009 8:09 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kolize dvou objektů |
napadá ma použiť metodu getBoundBox a potom čekovať či boundingbox jedného objektu ležia vo vnútri druhého. |
Autor: | Dreamak [ čtv říj 08, 2009 10:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kolize dvou objektů |
Trabky píše: A to je funkce pouzitelna obecne pro jakykoliv objekt? jj môžeš to použiť pre každý objekt v scéne, metoda ti vráti súradnice 8mich bodov ohraničujúcich objekt, tie už potom "nejak" voči sebe porovnať |
Autor: | Dreamak [ sob říj 10, 2009 12:51 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kolize dvou objektů |
ano máš pravdu môže sa stať, že ak máš v blízko seba jeden veľký a jeden malý objekt, tak ten malý bude ležať v boundingboxe toho väčšieho a pritom nebudú kolidovať. Napadá ma potom ešte testovať či sa stred objektu(origin) nachádza v bounding boxe druhého objektu, ale ťažko sa takto niečo vymýšla keď nevieme o akú scénu a objekty ide. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |