blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Python a Ipo http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=6234 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ pon lis 10, 2008 12:01 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Kód: from Blender import Ipo
#ak nieje ipo krivka, vytvori sa nova try: ipo = Ipo.Get("ObIpo") except: ipo = Ipo.New("Object", "ObIpo") #ak nieje krivka pre os x, vytvori sa, ak je, tak sa vynuluje if ipo.getCurve("LocX") == None: cx = ipo.addCurve("LocX") else: ipo[Ipo.OB_LOCX] = None cx = ipo.getCurve("LocX") #vlozi bod do krivky cx.addBezier((3.0,2.0)) Myslím že toto postačuje. Stačí tam už len dať algoritmus pre načítanie zo súboru(alebo z čoho to má čerpať). Ukážka je len pre os X. Pre viac možností si pozri API: http://www.blender.org/documentation/24 ... odule.html |
Autor: | zgerbiak [ pon lis 10, 2008 9:45 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Pre verziu 2.46
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |