blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Python a Ipo
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=6234
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ pon lis 10, 2008 12:01 am ]
Předmět příspěvku: 

Kód:
from Blender import Ipo
#ak nieje ipo krivka, vytvori sa nova
try:
   ipo = Ipo.Get("ObIpo")
except:
   ipo = Ipo.New("Object", "ObIpo")
#ak nieje krivka pre os x, vytvori sa, ak je, tak sa vynuluje
if ipo.getCurve("LocX") == None:
   cx = ipo.addCurve("LocX")
else:
   ipo[Ipo.OB_LOCX] = None
   cx = ipo.getCurve("LocX")
   
#vlozi bod do krivky
cx.addBezier((3.0,2.0))


Myslím že toto postačuje.
Stačí tam už len dať algoritmus pre načítanie zo súboru(alebo z čoho to má čerpať). Ukážka je len pre os X.
Pre viac možností si pozri API:
http://www.blender.org/documentation/24 ... odule.html

Autor:  zgerbiak [ pon lis 10, 2008 9:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pre verziu 2.46

Přílohy:
ipo.zip [38.79 KiB]
217 krát

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/