blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
vrml nebo collada http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=5687 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | joxer [ ned bře 16, 2008 1:50 am ] |
Předmět příspěvku: | vrml nebo collada |
potrebuju dostat jednoduchej model s texturama a uv mapama vcetne jednoduchy animace (otoceni, posun). do formatu vrml nebo collada... pokud dam export do vrml 2.0 tak to nejde vubec. kdyz dam export do vrml97 tak export jde, ale nejde nastavit relativni cesta k texture, polygony jsou solid ( ne smooth) a animace najde vubec. collada je na tom o neco lip, povedlo se mi exportovat uplne vsechno - model s uv a texturou i animaci, krome smooth na polygonech. proste to vypada porad jakobych dal set solid. ja vim je to detail, ale fakt bych to moc potreboval. neni na to treba nejakej skript na colladu nebo vrml co by tohle vsechno umel. uz dlouho googluju a stahuju a zatim nic co by fungovalo |
Autor: | DeRp [ ned bře 16, 2008 10:55 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: vrml nebo collada |
joxer píše: potrebuju dostat jednoduchej model s texturama a uv mapama vcetne jednoduchy animace (otoceni, posun). do formatu vrml nebo collada...
pokud dam export do vrml 2.0 tak to nejde vubec. kdyz dam export do vrml97 tak export jde, ale nejde nastavit relativni cesta k texture, polygony jsou solid ( ne smooth) a animace najde vubec. collada je na tom o neco lip, povedlo se mi exportovat uplne vsechno - model s uv a texturou i animaci, krome smooth na polygonech. proste to vypada porad jakobych dal set solid. ja vim je to detail, ale fakt bych to moc potreboval. neni na to treba nejakej skript na colladu nebo vrml co by tohle vsechno umel. uz dlouho googluju a stahuju a zatim nic co by fungovalo Set smooth je iba vecou renderingu, takze ak spravis render na colladu co bude renderovat ako smooth objekt tak budes mat smooth objekt, v openGL by to nemal byt problem. Ale export do collada vyexportuje iba samotny mesh objekt, cize iba samotne polygony. Robim o tom teraz BC pracu, tak skus mrknut na moju rozpracovanu pracu, mozno ti to trosku pomoze. |
Autor: | joxer [ ned bře 16, 2008 9:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja nevim, ale kdyz dam z blenderu export do collady a pak zpatky, tak je vcetne uv a dokonce i animace, takze nejenom mesh kazdopadne export je porad nejakej divnej (normaly vypadaj porad jinak v exportu a jinak v blenderu ) |
Autor: | joxer [ pon čer 23, 2008 11:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jako nejlepsi VRML exporter mi prijde tenhle :http://www.bitmanagement.com/products/bs_exporter_blender.en.html ale je tam jeste par chyb (po zobrazeni v BS contactuhttp://www.bitmanagement.com/do ... t_VRML/X3D): 1. neni videt svetlo - musi se zapnout 2. cestu k texture bych potreboval relativni 3. neobsahuje animaci stacilo by jenom jednoduchej posun a rotaci nevite nekdo jestli by to neslo opravit? napr. v pythonu dodelat ten skript aby tyhle tri veci umel? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |