blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Detekcia rohov v obrazku pre Blender http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=5392 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | LukasT [ ned pro 23, 2007 1:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Detekcia rohov v obrazku pre Blender |
Zdar, v pythone som implementoval ako plug-in algoritmus, ktory detekuje rohy v obrazku. Chcel som to pouzit na ulahcenie procesu modelovania, napr. ked prevadzate logo z 2D do 3D, a je hranate tak si mozte pomoct.. Skript je momentalne v alpha-testovacej verzii...nema gui a nieje flexibilny, nedaju sa nastavovat parametre detekcie, ktore su pre kazdy obrazok trochu ine. Ale aj s default hodnotami by ste mali byt schopny nieco nadetekovat. Skript teda nadetekuje rohy, v Image Editore zobrazi cervenymi krizkami, kde body nasiel a do sceny nasklada i body, ktore si potom mozete pospajat. Algoritmus nie je idealny, detekuje rohy i tam kde podla ludskeho oka roh nieje Thread na blender artists: http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=112717 Screenshot: http://homel.vsb.cz/%7Etvr046/harris/cordet.png Blend File: Stlac ALT-P v Text editore http://homel.vsb.cz/%7Etvr046/harris/cordet.blend Pokracovat vo vyvoji planujem na zaklade odoziev, resp. ci to bude pre niekoho k niecomu PS: ak to budete testovat, tak mi pls poslite ako dlho vam skript bezal. Na mojom stroji detekcia trva 31 sekund na obrazku 256x256 Posledne cislo v konzoli je cas behu skriptu. At se dari |
Autor: | LukasT [ ned pro 23, 2007 3:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bol tam mensi bug v zobrazeni vysledku, tak sa ospravedlnujem. Stale to nieje idealne ale uz by to malo byt lepsie.. Vysledok si musite k obrazku dorovnat a zmensit/zvacsit. |
Autor: | Pitris [ ned pro 23, 2007 4:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja to prubnu. Vypada to zajimave. |
Autor: | zgerbiak [ ned pro 23, 2007 7:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
S tymi detekovanimi hranami ktore tam niesu, tak to moze byt aj tym ze je to jpg. Urcite do dotiahni. Mohol by si skusit spravit z toho krivky . |
Autor: | taby [ ned pro 23, 2007 8:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, to je zajímavé. Akorát jsem nestopl čas. |
Autor: | LukasT [ pon pro 24, 2007 9:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: Jo, to je zajímavé.
Akorát jsem nestopl čas. Cas sa vypisuje ako posledne cislo v konzoli po skonceni skriptu |
Autor: | vklidu [ úte srp 12, 2008 6:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
11.9 iMac 2.4 GHz Intel Core 2Duo, 3GB 667 MHz, OS X 10.4.11, Blender 2.46 Neco noveho nebo malo ohlasu a suplikova zalezitost? Keir take mlci. Zeby tracking pro Blender nevysel? Skoda. |
Autor: | Sagi [ úte srp 12, 2008 6:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
6.58s 3.44 GHz Intel Core2 Duo, 2GB 800 MHz, Windows XP, Blender 2.46 (jen mi zajímal ten čas ) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |