blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Generator terenu z obrazku
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=3305
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ úte srp 15, 2006 10:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Generator terenu z obrazku

Vytvoril som skript ktory z obrazku vygeneruje mapu.
Kus kodu som okopiroval z blender api, ale ten bol len na vytvorenie piramidi(http://www.blender3d.org/documentation/ ... odule.html)

praca s nim je pomerne lahka.
v scene sa nachadza jeden plane, ktory ma premenne x,y,range,cesta

x a y - je to pocet pixelov na ich osiach
range - maximalne vyvysenie
cesta - sem zadate uplnu cestu k obrazku z ktoreho ma cerpat

je potrebne mat nainstalovanu kniznicu Image, ktoru najdete tu:
http://www.pythonware.com/products/pil/

Skript je zatial vo vivoji. Chybi:
- ak date rozdielne x a y tak nebude fungovat
- medzi rozlisenim texturi a x,y by mali byt len male rozdiely, to sa tyka
hlavne ak by bolo x,y vecsie ako samotna textura

ukazky:
http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyskaterenu/sopka.jpg
http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyskaterenu/drevo.jpg
http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyska ... terenu.jpg
http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyskaterenu/ja.jpg

Blend:
http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyska ... renu.blend

Autor:  vklidu [ pon srp 21, 2006 5:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

vypada to, ze resis podobne veci jako nastroj Displacement Modifier (take ve vyvoji) :)
http://blenderartists.org/forum/showthr ... post684877

Autor:  zgerbiak [ pon srp 21, 2006 6:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

NJ. o tom viem, ale netusil som ze to je aj cez texturu :lol: .
Takze som to ani nemusel robit :D ... co uz.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/