blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Generator terenu z obrazku http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=3305 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ úte srp 15, 2006 10:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Generator terenu z obrazku |
Vytvoril som skript ktory z obrazku vygeneruje mapu. Kus kodu som okopiroval z blender api, ale ten bol len na vytvorenie piramidi(http://www.blender3d.org/documentation/ ... odule.html) praca s nim je pomerne lahka. v scene sa nachadza jeden plane, ktory ma premenne x,y,range,cesta x a y - je to pocet pixelov na ich osiach range - maximalne vyvysenie cesta - sem zadate uplnu cestu k obrazku z ktoreho ma cerpat je potrebne mat nainstalovanu kniznicu Image, ktoru najdete tu: http://www.pythonware.com/products/pil/ Skript je zatial vo vivoji. Chybi: - ak date rozdielne x a y tak nebude fungovat - medzi rozlisenim texturi a x,y by mali byt len male rozdiely, to sa tyka hlavne ak by bolo x,y vecsie ako samotna textura ukazky: http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyskaterenu/sopka.jpg http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyskaterenu/drevo.jpg http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyska ... terenu.jpg http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyskaterenu/ja.jpg Blend: http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/vyska ... renu.blend |
Autor: | vklidu [ pon srp 21, 2006 5:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vypada to, ze resis podobne veci jako nastroj Displacement Modifier (take ve vyvoji) ![]() http://blenderartists.org/forum/showthr ... post684877 |
Autor: | zgerbiak [ pon srp 21, 2006 6:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
NJ. o tom viem, ale netusil som ze to je aj cez texturu ![]() Takze som to ani nemusel robit ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |