Právě je pát lis 22, 2024 10:33 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Blender plug-in pre herné údaje
PříspěvekNapsal: pon čer 12, 2006 11:18 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Sprístupnil som prvú verziu pluginu pre prístup k herným dátam Blenderu, ktoré aktuálne nie sú dostupné z API. Vzhľadom k zmenám API vo verzii 2.42 neplánujem robiť prístup ku všetkých dátam a funkciám, ale len k tým, ktoré budú nedostupné z API a budú pre mňa (alebo niekoho iného) zaujímavé.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 07, 2006 6:07 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Rozbehol som nové kolo vývoja blendGame pluginu - v súvislosti s exportérom pre Odys engine. Aktuálne ponúka možnosť čítania a zápisu fyzikálnych údajov herných objektov a čítania všeobecných údajov senzorov, controllerov a actuatorov + prístup ku konkrétnych údajov Keyboard senzora.

Na plugine pracujem naďalej, chcel by som sa dozvedieť návrhy na ďalší rozvoj (po pokrytí všetkých typov senzorov a actuatorov).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 07, 2006 10:19 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
No... potom by nebolo zle spravit aj to skriptovanie.
A kedze to uz bude celkom zivota schopne (aj bez skriptovania), tak nejak vylepsit materialy (tiene, mirrory) a spravit nejaku ukazkovu aplikaciu alebo jednoduchu hru. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 08, 2006 12:37 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Čo sa týka enginu, tak rozmýšľam nad nejakým typom "compatibility mode", ktorý by umožňoval beh hier vytvorených pre GameBlender prakticky bez úprav (rozdiely v správaní fyziky a v vzhľade grafiky sa nedajú celkom eliminovať a niekedy sú práve žiadúce).

Skripty by boli súčasťou ďalšieho vývoja toho "compatibility mode".

Na zobrazenie tieňov a zrkadiel mi v podstate chýba už len málo, takže skúsim to posunúť týmto smerom.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz