blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
rovina http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=964 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | paulos etruska [ čtv dub 21, 2005 4:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | rovina |
Jde nÄ›jak dát facy do roviny? Mám tÅ™eba kÅ™ivou neurovnanou plochu a potÅ™ebuju jà zarovnat (memyslÃm smooth) Å¡lo by to nÄ›jak? |
Autor: | 6xx [ čtv dub 21, 2005 4:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
V podstatě změnit velikost v dané souřadnici na nulu. Př: potřebuješ zarovnat deformace modelu, které jsou v y-ové ose, do roviny. Zmáčkneš s-y a zmenšíš tento rozměr jak to jen jde. Doufám, že jsem to napsal pochopitelně a že ti to nějak pomohlo |
Autor: | Blitz [ čtv dub 21, 2005 5:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: rovina |
paulos etruska píše: Jde nějak dát facy do roviny? Mám třeba křivou neurovnanou plochu a potřebuju jí zarovnat (memyslím smooth) šlo by to nějak?
jde poměrně jednoudše pokud je to přímo v osách-zmáčkni střední tlačítko(kolečko) a táhni ve směru ke kterému to chceš srovnat...vertexy by ti pak měly sjet k sobě...pokud je ta rovina nakloněná tak nejdřív musíš vynulovat polohu a pak tepr tuto operaci provést... |
Autor: | Blitz [ čtv dub 21, 2005 5:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no a jak píše 6xx, musíš nejdřív přes "s" zapnout deformaci meshe;) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |