blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Zrcadlo http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=944 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | paulos etruska [ pon dub 18, 2005 6:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Zrcadlo |
VÃte nÄ›kdo jak udÄ›lat zrcadlo? StaÄ |
Autor: | jankoš [ pon dub 18, 2005 6:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak to myslíš?Čistě ten odraz nebo rám??? |
Autor: | paulos etruska [ úte dub 19, 2005 5:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenom odraz. |
Autor: | dogfood [ úte dub 19, 2005 6:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
NeÄ |
Autor: | viduka [ úte dub 19, 2005 6:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no jako zrcadlo das plane a v materialech v zalozce mirror trans zapnes Ray mirror a slider RayMir das na max. pak v nastaveni scena zapnes ray. ale nevim jak to udelat aby ti to odazelo i svetla |
Autor: | ahed [ stř dub 20, 2005 9:10 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: no jako zrcadlo das plane a v materialech v zalozce mirror trans zapnes Ray mirror a slider RayMir das na max. pak v nastaveni scena zapnes ray.
ale nevim jak to udelat aby ti to odazelo i svetla Tam podle mÄ› jeÅ¡tÄ› nastavÃÅ¡ ten slider Fresnel...což bude nÄ›jakej lom svÄ›tla nebo tak...aspoň v CinemÄ› to tak je... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |