blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Absolutní rozměry http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=927 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | D@vi$ [ čtv dub 14, 2005 2:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Absolutní rozměry |
Mno... Jsem na strojní průmylovce, takže jsem zvyklý na technické programy. Tam je pár takových dobrých věcí. Jistě chápu, že blender neni na výkresy, ale některé věci by tam snad mohly být skryty. Jednou z věcí je absolutní rozměry objektů. To znamená, že třeba když zvětšuju objekt, neobjeví se vždycky jednička, ale jakési skutečné rozměry. Další věcí, která by byla docela supr, kdyby fungovalo nějaké zaoblování. Se subdivide mi to někdy dělá zvláštní věci.... asi to souvisí s tím, že někdy možná nešikovně vytvářím facy. |
Autor: | paulos etruska [ čtv dub 14, 2005 5:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No sice sem novÃ¡Ä |
Autor: | 6xx [ čtv dub 14, 2005 6:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus častějš používat bevel, nebo modeluj rovnou se zaoblenýma hranama, je to sice zdlouhavější ale vysledek byva kvalitnejsi Teda jestli jsem dobre pochopil dotaz |
Autor: | xixixao [ čtv dub 14, 2005 10:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mno k těm rozměrům, asi ti taky neříkám nic novýho, ale v blenderu se dá nastavit vše poměrem k něčemu (většinou k "hlavní" jednotce, mezeře mezi mřížkami, která se d nastavit) a jinak všechno včetně zvětšování se dá dělat tak že zmáčkneš tlačítko a prostě píšeš hodnoty (je třeba si vyzkoušet pro pochopení), ale jinak todle je alespoň pro mně jedna z nejtěžších věcí na pochopení (nejlepší stejně je říct si třeba že 0.1 "jednotky" (ještě líp 1 "jednotky") je metr, a pak vše zadávat absolutně - to sem používal třeba při dělání baráku...) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |