Právě je sob lis 23, 2024 6:46 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob črc 17, 2004 12:35 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Patří do Blender obecně(nejde mi tam vytvořit nové téma)


Obrázek
Ten tvar číslo nula je originál.

Tvar číslo 1 je mirrorovaný
Potřeboval bych dát ty křídla od sebe(souměrně) a když použiju scale k tomu abych je dal od sebe tak se samozřejmě zvětší, což já nechci viz. tvar číslo 2.

Existuje nějáká technika jak docílit tvaru číslo 3, aniž bych musel mirrorovat celý objekt a nutnost spojit pomocí merge, remove doubles nebo vytváření dalších faců?

Doufám že jste to pochopili.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 17, 2004 12:36 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Napadlo mě použít Alt+D a potom mirrorovat ten duplikát, že by se ty změny dělali souměrně, ale bohužel se mirroroval i ten originál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 17, 2004 11:19 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
jo dá, ale nepamatuji si jak, protože to málo používám a odkaz na tenhle postup si taky nepamatuju...mrknu do starých souborů :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 18, 2004 3:23 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
AD píše:
jo dá, ale nepamatuji si jak, protože to málo používám a odkaz na tenhle postup si taky nepamatuju...mrknu do starých souborů :(


To by bylo opravdu vynikající. Protože od oka se mi to dělá celkem nepřesně :( , jinak díky za snahu :) :!: :!: :!:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 21, 2004 9:38 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Pozri na môj nástroj na zrkadlenie, ktorý je vhodný práve na takéto použitie - nastavíš zrkadlenie, vykonáš zmeny na jednej polovici a následne ich jedným klikom prenesieš na druhú.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 21, 2004 11:33 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Ash píše:
Pozri na môj nástroj na zrkadlenie, ktorý je vhodný práve na takéto použitie - nastavíš zrkadlenie, vykonáš zmeny na jednej polovici a následne ich jedným klikom prenesieš na druhú.


Díky ti za script, řeší to ten můj problém. :)
I tak by to chtělo někdy v budoucnu implementovat do Blendera samotného !


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz