blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Sculpting terénu mapy do hry a navazování
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9002
Stránka 11

Autor:  Darthy [ pon zář 25, 2017 5:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Sculpting terénu mapy do hry a navazování

Poradí mi někdo jak zrealizovat mapu do hry? Mám mapu rozdělenou na regiony, zóny a chunky... regiony jsou čtverce A - I, v každém regionu je 9 čtvercových zón a každá čtvercová zóna má 9 (překvapivě) čtvercových chunků. Každou zónu modeluji v Blenderu sculptingem, podle mapy kterou jsem si vytvořil. Vytvořím plane, který mi reprezentuje zónu, namodeluji terén jak potřebuji a pak jej rozdělím na 9 stejných dílů (chunků). Problém ale nastává když chci navázat další zónou na okraj té vedlejší, nevím jak (jednoduše) na to. Svět bude open world a načtených bude ve hře jen 9 chunků současně, ty se dynamicky mění podle toho kde se nachází hráč, takže je musím mít fyzicky rozdělené když už je exportuji do Unity. Napadá někoho lepší metoda, nebo způsob jak chytře takový terén vytvořit? Doplňuji že jeden chunk má 64x64 čtverců, takže nejde o příliš polygonů na zónu (~37k Faces). Nicméně zón je 81...a to už je moc poly na jednu scénu v Blenderu... Díky za rady

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/