Právě je úte dub 24, 2018 4:15 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon zář 25, 2017 5:18 pm 
Offline
.
.

Registrován: čtv lis 03, 2016 12:37 pm
Příspěvky: 3
Poradí mi někdo jak zrealizovat mapu do hry? Mám mapu rozdělenou na regiony, zóny a chunky... regiony jsou čtverce A - I, v každém regionu je 9 čtvercových zón a každá čtvercová zóna má 9 (překvapivě) čtvercových chunků. Každou zónu modeluji v Blenderu sculptingem, podle mapy kterou jsem si vytvořil. Vytvořím plane, který mi reprezentuje zónu, namodeluji terén jak potřebuji a pak jej rozdělím na 9 stejných dílů (chunků). Problém ale nastává když chci navázat další zónou na okraj té vedlejší, nevím jak (jednoduše) na to. Svět bude open world a načtených bude ve hře jen 9 chunků současně, ty se dynamicky mění podle toho kde se nachází hráč, takže je musím mít fyzicky rozdělené když už je exportuji do Unity. Napadá někoho lepší metoda, nebo způsob jak chytře takový terén vytvořit? Doplňuji že jeden chunk má 64x64 čtverců, takže nejde o příliš polygonů na zónu (~37k Faces). Nicméně zón je 81...a to už je moc poly na jednu scénu v Blenderu... Díky za rady


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz