blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Spojení objektů mesh http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8979 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Robix [ sob led 14, 2017 10:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Spojení objektů mesh |
Prosím o radu. Mám vytvořené 2 identické objekty typu mesh, které jsou od sebe odsazené vertikálně dle osy Z a horizontálně ve směru osy X. Objekty jsou spojené Ctrl+J, v editačním režimu označím přilehlé hrany EDGE a propojím je klávesou F. Vše vypadá korektně, ale jakmile spojený objekt vyrenderuji na vzniklém spojení se místy objevují podivně vystínovaná nebo "pomuchlaná" místa. Přitom spoj je modelován jako zcela rovný bez jakýchkoliv záhybů. Dá se nějak řešit? http://robix.rajce.idnes.cz/nastenka/#EVROvlna.jpg |
Autor: | noob [ sob led 14, 2017 11:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojení objektů mesh |
Asi tam máš špatně facy. Chtělo by to vidět wire. |
Autor: | Robix [ ned led 15, 2017 1:02 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojení objektů mesh |
Takto? http://robix.rajce.idnes.cz/rajce/#wire.jpg |
Autor: | noob [ ned led 15, 2017 10:41 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojení objektů mesh |
Ano, přesně tak. Máš to špatně spojené. Musíš označit oba krajní loopy alt+pravé tlačítko myši a potom v nabídce specials (W) -> bridge edge loops. |
Autor: | Robix [ ned led 15, 2017 10:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojení objektů mesh |
Díky moc! Problém vyřešen |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |