Právě je pon lis 25, 2024 10:16 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř srp 06, 2014 4:18 pm 
Offline
.
.
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 06, 2014 12:55 pm
Příspěvky: 6
Zdravím,
v Blenderu jsem začátečník a učím se podle návodů. Mám vymodelovanou postavu a vzhledem k tomu, že jde o psa, pokoušel jsem se podle tutorialu udělat mu srst.

Podle tutorialu jsem použil Particles. Vše šlo celkem v pohodě až do chvíle, než jsem spustil F12kou render. Při vykreslení se totiž srst úplně nesmyslně rozcuchává, což nechápu. Myslel jsem, že by se měla vyrenderovat tak, jak jsem ji "učesal". Když se pak vrátím do okna 3D view, srst je stále rozcuchaná, ale stačí něco upravit na panelu Properties a nechtěné rozcuchání zmizí a srst je opět učesaná.

Mohl by mi někdo prosím říct v čem je chyba? Asi bude chyba mezi klávesnicí a židlí. :emo02:

(pro lepší pochopení přikládám v příloze obrázek)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv srp 07, 2014 8:18 pm 
Offline
.
.
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 06, 2014 12:55 pm
Příspěvky: 6
Už jsem na to přišel sám. Byly špatně seřazené modifikátory. :-D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz