blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Spojení písmena s meshem.
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8865
Stránka 11

Autor:  Keruvaj [ sob čer 21, 2014 5:54 am ]
Předmět příspěvku:  Spojení písmena s meshem.

Jak spojit písmeno s meshem cylinder v jeden celek? Dá se to vůbec? Pokud to jde prosím o radu. Děkuji.

Autor:  Marek [ sob čer 21, 2014 9:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojení písmena s meshem.

Pomocí Alt+C můžeš převést písmena na mesh a pak je spojit pomocí Ctrl+J

Autor:  Keruvaj [ sob čer 21, 2014 10:22 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojení písmena s meshem.

Písmeno je 3D po převedení na mesh je to dobré, ale po spojení s dalším meshem písmeno změní tvar. Dá se něco udělat, aby písmeno neměnilo tvar?

Autor:  Marek [ ned čer 22, 2014 9:10 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojení písmena s meshem.

příliš nerozumím, v čem spočívá ten problém. Nemůžeš to popsat nějak přesněji?

Autor:  Keruvaj [ ned čer 22, 2014 2:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojení písmena s meshem.

Přikládám obrázky před a po spojení s meshem.

Přílohy:
Písmeno před převodem na mesh.jpg
Písmeno před převodem na mesh.jpg [ 68.1 KiB | Zobrazeno 4289 krát ]
Písmeno po spojení s meshem.jpg
Písmeno po spojení s meshem.jpg [ 83.14 KiB | Zobrazeno 4289 krát ]

Autor:  Marek [ ned čer 22, 2014 2:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojení písmena s meshem.

Vypadá to, že na tom druhém objektu máš modifikátor Subsurf. Když ho aplikuješ (tlačítko Apply) před tím spojením, tak by to mělo fungovat bez problémů...

Autor:  Keruvaj [ ned čer 22, 2014 3:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojení písmena s meshem.

Díky za radu,opravdu je to tím subsurfem.Ale na ten typ písma to působí i bez spojení s meshem. Nezkoušel jsem to na jiný typ písma.Budu to řešit bez použití subsurfu. Pokud už mám tu práci uloženou, tak se už to nedá vrátit?

Autor:  Jergon [ ned čer 22, 2014 11:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojení písmena s meshem.

Tak si na písmenech dej Edge crease a zruš si subsurf na těch hranách, co mění tvar. :wink:

Autor:  Keruvaj [ pon čer 23, 2014 6:23 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojení písmena s meshem.

Díky za rady teď je to jak jsem chtěl.

Autor:  Keruvaj [ pon čer 30, 2014 5:24 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojení písmena s meshem.

Vznikl mi další problém. Jak odstranit deformaci písmene po přidání kostry. Potřebuji hlavně hýbat rukama a nohama. Písmeno zůstává na místě. Už si s tím hraji několik dnů, ale té deformace se nemůžu zbavit.

Přílohy:
Bez kostry.jpg
Bez kostry.jpg [ 101.77 KiB | Zobrazeno 4221 krát ]
S kostrou.jpg
S kostrou.jpg [ 121.81 KiB | Zobrazeno 4221 krát ]

Autor:  Keruvaj [ úte črc 01, 2014 6:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Spojení písmena s meshem.

Po dlouhém zkoušení jsem nakonec na to přišel. Jelikož jsem potřeboval hýbat rukama a nohama, tak jsem odstranil nepotřebné kosti a materiálu jsem odmazal závislost na těchto kostech.Písmena se krásně srovnala.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/