blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

namapovani textury BRICKS na objekt pres node editor
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8840
Stránka 11

Autor:  Bildo [ čtv bře 13, 2014 6:47 pm ]
Předmět příspěvku:  namapovani textury BRICKS na objekt pres node editor

Konecne jsem v Blenderu objevil klasickou proceduralni texturu BRICK. Ale nejak ji vubec nemuzu dat na objekt. Objekt je porad cerny. :(
Poradi nekdo ? :)
A neni nekde k sehnani "sachovnice" ? Vzdyt to je zakladni textura v 3D programech. :)))
Příloha:
pokus2.jpg
pokus2.jpg [ 155.48 KiB | Zobrazeno 2137 krát ]

Autor:  Marek [ čtv bře 13, 2014 7:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: namapovani textury BRICKS na objekt pres node editor

Problém je, že textury se napojují do žlutého socketu příslušného shaderu. NIKOLIV přímo do surface slotu Material Outputu.
Cycles šachovnicovou texturu umí už docela dlouho. Najdeš ji pod názvem Checker texture...

Přílohy:
Procedural_Textures.jpg
Procedural_Textures.jpg [ 80.51 KiB | Zobrazeno 2134 krát ]

Autor:  Bildo [ pát bře 14, 2014 10:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: namapovani textury BRICKS na objekt pres node editor

OK, diky moc !

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/