blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
namapovani textury BRICKS na objekt pres node editor http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8840 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Bildo [ čtv bře 13, 2014 6:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | namapovani textury BRICKS na objekt pres node editor |
Konecne jsem v Blenderu objevil klasickou proceduralni texturu BRICK. Ale nejak ji vubec nemuzu dat na objekt. Objekt je porad cerny. :( Poradi nekdo ? :) A neni nekde k sehnani "sachovnice" ? Vzdyt to je zakladni textura v 3D programech. :))) Příloha: pokus2.jpg [ 155.48 KiB | Zobrazeno 2137 krát ] |
Autor: | Marek [ čtv bře 13, 2014 7:22 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: namapovani textury BRICKS na objekt pres node editor | ||
Problém je, že textury se napojují do žlutého socketu příslušného shaderu. NIKOLIV přímo do surface slotu Material Outputu. Cycles šachovnicovou texturu umí už docela dlouho. Najdeš ji pod názvem Checker texture...
|
Autor: | Bildo [ pát bře 14, 2014 10:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: namapovani textury BRICKS na objekt pres node editor |
OK, diky moc ! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |