blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Rozbaliť povrch objektu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8796 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MilanB [ pon srp 12, 2013 8:51 am ] |
Předmět příspěvku: | Rozbaliť povrch objektu |
Dobrý deň, chcem sa opýtať či je možné v programe blender vytvoriť " strih na šitie "?. Respekt. či je možné povrch vymodelovaného objektu rozbaliť na rovnú plochu a tento vzniknutí plošný tvar využiť pri tvorbe takého strihu. Toto by som chcel využiť pri výrobe produktov z laminátu alebo karbónu, ktorých tvar by som predtým navrhol v blenderi. Za odpoveď vopred ďakujem, s pozdravom milanB. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon srp 12, 2013 9:27 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozbaliť povrch objektu |
mozes vytvorit objekt, spravit mu UV unwrap a vytlacit ho, a podla neho spravit ten rez |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |