blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Textura (Cycles)
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8731
Stránka 11

Autor:  Siso [ pát led 11, 2013 9:42 am ]
Předmět příspěvku:  Textura (Cycles)

Ahoj.

Neviem si spomenut na ten vyraz ako sa tomu hovori ak sa pri renderu vyrenderuje textura ale s takymi artefaktami. Teda ak je hrozne clenity a opakujuci sa vzor, tak na vyslednom obrazku vam vzniknu take artefakty. Potreboval by som sa ich zbavit. Neviete niekto ako na to? Tusim, ze by to malo mat nejaku suvislost so "sampling" textury... :)

Na prilozenom obrazku je to vidiet. Vznikaju take kruznice akokeby:
Obrázek

R.

Autor:  Siso [ pát led 11, 2013 10:00 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Textura (Cycles)

Jo. A este by som potreboval vediet ako sa tomuto efektu vravi. :) Nejak si na to nemozem spomenut a tazko sa to potom googli... :)
Dik.

Autor:  Siso [ pát led 11, 2013 10:55 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Textura (Cycles)

Tak uz som sa dozvedel, ze je to Moire (Moare).... :)

Zrejme tomu pomaha trochu zmena parametru pixel filter WIDTH v polozke FILM. Stale to tam ale je...

Autor:  Marek [ pát led 11, 2013 11:06 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Textura (Cycles)

jmenuje se to antialiasing (AA), v Internalu to bylo OSA (over sampling antialiasing ???)
nastavení v Cycles najdeš v render settings v odstavci Film - je tam možnost Gaussian nebo Box a pod tim si můžeš nastavit šířku.
Když nepomůže ten box, tak bych zvětšil šířku, to by pomoct mělo, akorát ten obrázek nebude tak ostrej...

Edit: Tak jsi byl rychlejší :)

Autor:  Siso [ pát led 11, 2013 11:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Textura (Cycles)

Stejne diky. Problem je ale ten, ze ked zvacsim hodnotu tak to na oko funguje. A zmena je patrna. Avsak pri praci vo photoshope, to tam stale je. Asi budem musiet zabrowsovat aj v nastaveni tam...

Autor:  Marek [ pát led 11, 2013 11:39 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Textura (Cycles)

No jestli jde o statickej snímek a nejde ti tak uplně o dobrej render time, tak můžeš zkusit vyrendrovat ve dvojnásobnym rozlišení a pak to zmenšit ve fotošopu, protože ten má určitě nějaký lepší algoritmy, který by si s tim mohly poradit. akorát pro animace je to těžko použitelný...

Autor:  Siso [ pát led 11, 2013 11:47 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Textura (Cycles)

No prave. Zatial ide len o staticky render ale musim do buducna pocitat asi aj s animaciou. Teraz to uz renderujem cca 2000x3000...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/