blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8708 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | radovan [ úte lis 13, 2012 8:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
Čaute, tak som sa po dlhom čase zase vrátil k blenderu, učím sa modelovať, a robil som tuxa, ale narazil som na problém. http://orangeblacktux.ic.cz/blender/untitled.png , to jeho brucho je spravené tak, že som označil viac oblastí a stlačil som p , číže mi vznikol nový objekt, ale potom som zistil, že sa mi to nepáči, tak som dorobil, aj tú spodnú časť, ktorú som vytvoril rovnako, lenže nevyzerá to rovnako, a ked dam join tých dvoch oblastí, aj tak každá vyzerá inak, a to som nastavil rovnakú farbu, neviem ako spraviť aby som to celé spojil, a celá tá biela časť brucha toho tuxa vyzerala rovnako. Keby niekomu nebolo jasné aký výsledok chcem dosiahnuť, tak tu je link http://orangeblacktux.ic.cz/blender/untitled2.png (to je len úprava v gimpe) . Proste spojiť tie dva objekty s tým aby vyzerali tak isto. |
Autor: | Filippriec [ úte lis 13, 2012 8:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
tak to brucho proste vyrez a daj tam nove pomocou F |
Autor: | radovan [ úte lis 13, 2012 9:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
Lenže ono je to robené z UV sphery, a keď to spravím tak ako mi to radíš, vznikne oblasť, ktorá je plochá, a nie oblúková. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ úte lis 13, 2012 9:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
skus W-> remove doubles |
Autor: | radovan [ úte lis 13, 2012 9:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
Netuším na čo to mám použiť. |
Autor: | G_Taurus [ úte lis 13, 2012 9:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
radovan:označ si dva objekty dej J a potom označ celou síť kde jsou ty objekty na sobě a dej W-Remove doubles tím odstraníš zdvojené body, které leží blízko sebe v podstatě by to stačilo na označené síti v oblasti kterou chceš spojit |
Autor: | radovan [ úte lis 13, 2012 9:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
Spravil som to, ale aj tak to stále neni rovnaké, skúsil som aj označiť celú tú oblasť, a dal som delete only faces, potom som dal vytvoriť nové, vyzeralo to že už to bude OK, ale keď som dal smoth,a objavila sa tam taká čierna oblasť, neviem prečo, dokladám .blend súbor http://orangeblacktux.ic.cz/blender/rpg-tux.blend , už mi došli nápady. Buď dačo robím zle, ale v tom mám nejakú konštrukčnú chybu. |
Autor: | Filippriec [ úte lis 13, 2012 10:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
a blend subor nejde nacitat. pls oprav to |
Autor: | radovan [ úte lis 13, 2012 10:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
Práve som to skúsil stiahnuť a otvoriť a ide normálne, mám blender 2.6.4 , netuším čo je zle. nemá to závislosť na žiadnom ďalšom súbore. |
Autor: | radovan [ úte lis 13, 2012 11:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
http://orangeblacktux.ic.cz/blender/untitled.blend , to som dostal tak , že som to na svojom pc exportoval do 3ds , na maminom pc, som to inportoval, potom tam dačo zmenil, a uložil, ako .blend, a myslím, že už to pôjde :D , predtým keď som skúšal u mami na 11.10 to otvoriť, tak to bolo bez materiálu, iba sieť to dalo |
Autor: | Paul 68 Rageous [ stř lis 14, 2012 12:05 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
ako sme vraveli W-> remove doubles pomoze...len nastav material toho dolneho brucha na tu bielu , vsetko spoj Ctrl+J a v edit mode vsetko oznac a stlac W-> remove doubles |
Autor: | radovan [ stř lis 14, 2012 3:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
Vďaka, už sa mi to konečne podarilo, zmazal som obom tým objektom materiál, obydva označil dal ich spojiť, potom remove doubles, a už je to rovnaké a vyzerá to dobre. http://orangeblacktux.ic.cz/blender/untitled-tux0.png |
Autor: | G_Taurus [ stř lis 14, 2012 3:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
radovan:udělej si prosímtě přehled v GUI a pojmenovávej aspoň materiály bylo to celkem psycho :) ber to jako radu ne dogma :) |
Autor: | radovan [ stř lis 14, 2012 4:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
To je v poriadku, máš úplnú pravdu, ja tam mám totálny chaos :D , čo so mnou, čo som rád , že mi ide cycles a yafaray, mám aj knihu o blenderi ale je stará, keď výde v češtine nejaká od verzie 2.6 tak si hu zrejme kúpim. Z kníh sa mi učí najlepšie, na internete sa mi veci s blenderom ťažko hľadajú, tie základy by ma ale aspoň tá kniha naučila. |
Autor: | Still-Alive [ pon lis 19, 2012 10:02 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojenie dvoch oblastí aj s materiálmi |
Mě hodně zatím naučily videotutoriály |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |