blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Particles - DupliGroup - kontrolování variability?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8701
Stránka 11

Autor:  vojtas1 [ pon lis 05, 2012 10:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Particles - DupliGroup - kontrolování variability?

Zdravím!

Snažím se o vzhledný květ s květenstvím typu úbor (modeluji +/- podle heřmánku). Zatím jsem dosáhnul následujícího:
Obrázek

Jak je ale možné si všimnout na mnoha referencích, tak když kvítky rozkvétají, jsou na okraji dříve rozvité, než jsou ty uproststřed:
Obrázek

Otázka:
Existuje způsob, jak distribuovat přes DupliGroup kvítky po té zaoblené ploše tak, aby ty uprostřed byly např. model 1 (zavitý), ty více na kraji model 2 (trochu rozvitý) a úplně na kraji model 3 (úplně rozkvetlý)?

V mém přpadě by stačilo to kontrolovat podle hodnoty Z, protože mám ten prostředek květu značně klenutý, ale jde to vůbec? A jak?

Zatím mám tedy jen jednu variantu modelu kvítku, ale není problém rychle dodělat další.

Nastavení:
Obrázek

Děkuji za pomoc!

Autor:  Siso [ úte lis 06, 2012 8:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Particles - DupliGroup - kontrolování variability?

Dobra otazka. Budem tento thread citat... ...pretoze neviem pomoct. :)

R.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/