blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Problém při merge http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8697 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Trainzak [ sob říj 27, 2012 11:45 am ] |
Předmět příspěvku: | Problém při merge |
Při extrudování hran a použití Merge -> At Center mi vznikne jakýsi "trojúhelníček", který se pak ošklivě projeví při rendrování s nastaveným Shading Smooth. Přitom všechny hrany i plochy vypadají v editačním módu v pořádku. Kde dělám chybu? |
Autor: | Paul 68 Rageous [ sob říj 27, 2012 2:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém při merge |
oznac vsetky vetexy a daj W-> remove doubles a potom Ctrl+n, mohlo by pomoct |
Autor: | Trainzak [ sob říj 27, 2012 3:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém při merge |
Díky, to pomohlo - mohl bys jen vysvětlit, co přesně ta klávesová zkratka Ctrl+N vykonává? |
Autor: | Paul 68 Rageous [ sob říj 27, 2012 3:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém při merge |
prerata normaly smerom von...kazdy face ma svoju normalu (kolmicu(vacsinou kolmica, ale moze byt aj natovcena do nejakej strany)) podla ktorej sa (aj) preratava svetlo....taktiez vela funkcii zavisi prave od normalov, tusim napr Bridge pracuje aj s normalmi...no a ty si zacal s "circle" ktora facy nema takze ked ju extrudujes a tie facy "vyrobis", niektore facy maju nahodne otoceny smer normálov (alebo zle preratany).... neni som na tieto veci odbornik, ale sa mi zda ze nejak takto by to mohlo fungovat |
Autor: | Filippriec [ ned říj 28, 2012 3:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém při merge |
Dakujem moc pretoze ja som si oznacil body ktore to boly a dal som odstranenie plochy a potom som dal novu plochu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |