blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Vrstevnice mapy do meshe
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8696
Stránka 11

Autor:  Alfisko [ sob říj 20, 2012 4:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Vrstevnice mapy do meshe

Ahoj
Tak jsem po dloooouhe dobe tady se zajimaou otazkou. Potreboval bych vedet, jestli se da podle modelu vrstevnic udelat model presnejiho terenu, tedy ze edge budou sikme vuci svahu a budou presneji kopirovat teren a silnici. Jako bych pres to hodil latku co prevede vrstevnice zpet do normalniho terenu, ktery je v 3d modelu hmoty vice pouzitelny nez vrstevnice, ktere na skole pouzivame spise na model z polystyrenu/kartonu..
http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/30/30484.jpg
http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/30/30483.jpg

Autor:  Paul 68 Rageous [ sob říj 20, 2012 7:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrstevnice mapy do meshe

No neviem....keby som bol na tvojom mieste, fakt by som asiu nasimuloval latku ktoru by som nechal spadnut zhora, alebo este by som skusel na mesh pouzit zopar krat "relax",tusim looptools obsahuju relax funkciu

Autor:  Marek [ ned říj 21, 2012 12:08 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrstevnice mapy do meshe

A proč nepoužiješ obyčejný Bridge? Osobně doporučuji ten, který je součástí Loop Tools od Crouche.

jinak na BA je tomu věnován celý thread a jsou tam ještě další zajmavý metody:
http://blenderartists.org/forum/showthr ... m-contours

Autor:  Alimansan [ úte říj 23, 2012 9:19 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Vrstevnice mapy do meshe

Podle mě nejjednodušší a nejrychlejší způsob jak to udělat by bylo z apoužití BSurface addonu. Ten je teď už zdarma a myslím že je standardní součástí Blenderu. Koukni na tohle videjko kde je vše vysvětleno: http://vimeo.com/26339130
V principu použiješ křivky pro okopírování vrstevnic a potom jen zvolíš kolik loopu mezi nimi a po jejich obvodu chceš mít. Je to super nástroj a stojí za trochu času na naučení :-)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/