blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Automatické spojení dvou tvarů http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8665 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ stř srp 29, 2012 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Automatické spojení dvou tvarů |
taketo obycajne objekty spojis tak ze oznacis kazde dva edge a stisnes F, ak chces spojit loopy tak si stiahni looptools a tam najdes funkciu "bridge" |
Autor: | Mr. Smooth [ pát srp 31, 2012 10:22 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Automatické spojení dvou tvarů |
V nejnovějším blenderu 2.63 je nástroj bridge už přímo zakomponovaný do blenderu (v menu specials po stisknutí "w") bez nutnosti jeho aktivace v user preferences či stahování nějakých pluginů, jako to bylo v předchozích verzích. Jen mám obavu, že ty tvoje loopy s rozdílnými počty vertexů by ti to asi stejně nespojilo. Ale u rozdílně velkých loopů samozřejmě můžeš využít toho, že nemusíš spojovat celé loopy ale třeba jen jejich části, které si počtem vertexů odpovídají, a zbytek dodělat ručně, ale topologie takovéhoto spoje bude samozřejmě prasácká s trojúhelníkama. Jinak když už cokoliv v novém blenderu hledáš, můžeš zkusit to vyhledávací okno po stisknutí mezerníku, tam bys bridge našel hned. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pát srp 31, 2012 11:19 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Automatické spojení dvou tvarů |
v loop tools je bridge ktory dokaze pracovat aj s lopami s roznymi velkostami a poctami vertexov, takze na jednom loope mozes mat 4 a na druhom 6 , preto ten loop tools ;) |
Autor: | Mr. Smooth [ pát srp 31, 2012 11:40 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Automatické spojení dvou tvarů |
Paul 68 Rageous: aha, tak to jo. ;) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |