blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Object center -> 3D cursor http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8657 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ ned srp 19, 2012 3:51 am ] |
Předmět příspěvku: | Object center -> 3D cursor |
Nikde som nenasiel, ako sa v Blender 2.63 presuva object center na poziciu 3D kurzora...v starsom blenderi bolo na to tlacitko dakde v nastaveniach objektu, vygooglil som akurat toto: http://wiki.blender.org/index.php/Doc:2 ... ct_Centers kde sa pise "Object Centers can be moved to different positions through the Object menu, under the Transform sub-menu: ", ja v object menu mam transform sub-menu, ibaze tam nie su tie moznosti, co sa tam spominaju...neda sa tam hybat stredom objektu (taka mala ruzova bodka). ako sa to robi? a este, v starsom blenderi bola taka super vec, po stlaceni "c" v obj mode sa stred pohladu presunul do 3D kurzoru, ako sa to robi v tom novom? ten novy na "c" zareaguje tak, ze vyhodi round selection, co by sa tiez hodilo presunut spat na dvojite stlacenie klavesy b...kde najdem tieto novinky? |
Autor: | Paul 68 Rageous [ ned srp 19, 2012 11:36 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Object center -> 3D cursor |
mozno myslis Shift+Ctrl+Alt+C -> Origin to 3D cursor (ano aj ja nenavidim tuto skratku a idem si pri nej prsty dolamat ) |
Autor: | Kapo [ ned srp 19, 2012 12:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Object center -> 3D cursor |
au...tak to je drsne...aj tak dik, aspon nieco v pripade takejto skratky by som prijal nejake ekvivalentne tlacitko dakde v tools... a centrovat pohlad na 3d kurzor? to nevies nahodou? |
Autor: | Paul 68 Rageous [ ned srp 19, 2012 12:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Object center -> 3D cursor |
tak neviem ci na to existuje nejaka rychla metoda, ale tam kde mas kurzor si vytvoris objekt (plane) a das Del na numpade, co ta prisunie k objektu (teda aj cursoru) a plane vymazes, ale mozno existuje aj nejake tlacitko, neviem :P |
Autor: | Marek [ ned srp 19, 2012 5:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Object center -> 3D cursor |
Kapo píše: au...tak to je drsne...aj tak dik, aspon nieco v pripade takejto skratky by som prijal nejake ekvivalentne tlacitko dakde v tools... ve 3D okně v levém sloupci uplně nahoře je tlačítko Origin... |
Autor: | Kapo [ pon srp 20, 2012 12:39 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Object center -> 3D cursor |
Marek píše: Kapo píše: au...tak to je drsne...aj tak dik, aspon nieco v pripade takejto skratky by som prijal nejake ekvivalentne tlacitko dakde v tools... ve 3D okně v levém sloupci uplně nahoře je tlačítko Origin... super, dik! mal by som dalsiu otazku...neviem sa vysomarit z blender3d.org ohladom animacii...niekde zmizlo IPO a je tu graph editor, NLA editor, ale nikde nevidim take tie klasicke, ze zachytit lokaciu objektu, rotaciu objektu, atd...ako mam s tym robit? |
Autor: | Marek [ pon srp 20, 2012 9:27 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Object center -> 3D cursor |
Kapo píše: Marek píše: Kapo píše: au...tak to je drsne...aj tak dik, aspon nieco v pripade takejto skratky by som prijal nejake ekvivalentne tlacitko dakde v tools... ve 3D okně v levém sloupci uplně nahoře je tlačítko Origin... super, dik! mal by som dalsiu otazku...neviem sa vysomarit z blender3d.org ohladom animacii...niekde zmizlo IPO a je tu graph editor, NLA editor, ale nikde nevidim take tie klasicke, ze zachytit lokaciu objektu, rotaciu objektu, atd...ako mam s tym robit? Moc nerozumim tomu, co přesně hledáš, ale na "zachycení" lokace apod je pod klávesou I vložit key... Jinak nejlíp se animuje v dope sheet editoru. Vidíš tam klíče na časový ose můžeš je posouvat v čase... |
Autor: | Kapo [ pon srp 20, 2012 8:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Object center -> 3D cursor |
aaa diki, presne to som chcel mam dalsi problem ked zapnem Textured mod (tak, ako to chcem, aby to zobrazovalo v hre, po stlacenI P), tak objekty bez materialu a textur su tmavo sive, objekty s materialom nejako nereaguju na pridanie materialu (asi preto, lebo v game engine sa objekty texturuju, nemaju materialy), objekty s texturami sice pekne zobrazuju texturu, aj po spusteni hry, no nie su shaded...tj nereaguju na pritomnost/absenciu svetla, intenzitu, tiene...vzdy, ked objekt otexturujem tak je akokeby uplne osvetleny (texturu dokonale vidno a je tak svetla, ako bola povodne na obrazku textury). v starsom blenderi sa dakde dalo zaskrtnut shaded tusim, co teraz v tom novom? |
Autor: | Kapo [ pon srp 20, 2012 9:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Object center -> 3D cursor |
ahaaaaa...zacinam chapat, ze je uz lepsie robit s materialmi, nez cisto s texturami...game engine uz dokaze vela z toho, co obycajny render (co sa tyka materialov)... |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon srp 20, 2012 9:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Object center -> 3D cursor |
mas zapnuty GLSL? |
Autor: | Kapo [ pon srp 20, 2012 10:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Object center -> 3D cursor |
Edit:boli tu blbosti, ktore som uz vyriesil...teraz ale neviem toto: dal som bake do textury, ako typek na videu tu: http://www.youtube.com/watch?v=n44R8NoU0L0 ale cez moje kamene sa objavili take cierne flaky...a naozaj, ked som skontroloval UV mapu, tak ten bake tam fakt vyrobil take flaky do obrazku...a neviem, preco...zvysok je inak pekny, ako to ma on |
Autor: | Paul 68 Rageous [ úte srp 21, 2012 9:53 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Object center -> 3D cursor |
ukaz ako ti to vybakovalo + posli screen zo zalozky Bake (nastavenia, atd |
Autor: | Kapo [ úte srp 21, 2012 7:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Object center -> 3D cursor |
asi uz viem kde je problem, riesenie vsak neviem...a nie vzdy sa to vyriesi... totiz blender ma taky zvyk mi obcas zobrazovat na scene zle natexturovane veci, aj dlhsie po tom, co som texturu zmenil (popripade neukazuje tiene od spot light, ukaze ich az po tom, co parkrat dam select/deselect na danu lampu, alebo take), niekedy staci pohybat svetlom, objektom, alebo skusit nacitat texturu znova, ale niekedy sa nic nedeje a po chvili tak ci tak spadne...hmm |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |