blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
export do .3ds http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8645 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mr. Smooth [ pon črc 16, 2012 10:47 am ] |
Předmět příspěvku: | export do .3ds |
Zdar, pokouším se exportovat do Maxe, jenže mi to píše "object %r can't be written into a 3DS file" a když si pro kontrolu zpátky naimportuju .3ds do blenderu, tak inkriminovaný mesh tam skutečně není, ostatní ano. Zkoušel jsem "ctrl + a" -> "apply location" (to samé i s rotation a scale) Jenže když čtu některé rady viz: http://blenderartists.org/forum/showthr ... S-MAX-HELP! Tak aplikovaný všechny modifikátory (kromě subdividu samozřejmě) mám. Remove doubles provést nemůžu, protože by mi to spojilo oddělené části modelu, které na sebe přesně navazují a žádné bordelojdní duplicity tam stejně nemám (remove doubles jsem prováděl průběžně a samostatně u jednotlivých oddělených částí meshe). Je ještě něco zásadního, co by se mělo před exportem udělat, třeba i ohledně materiálů, textur? Textury mám zabalený do .blend souboru. U cycles to možný není. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon črc 16, 2012 11:31 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: export do .3ds |
Ja mam tiez problemy s .3ds formatom, no myslim ze to neni az taky problem pretoze .3ds je zastaraly format a maxko ho uz nepodporuje ako jeho prvorady format, max pouziva tusim .max , a najlahsie a najspolahlivejsie ako mesh dostat do maxu je .obj format |
Autor: | Mr. Smooth [ pon črc 16, 2012 11:41 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: export do .3ds |
Aha, díky. Ale stejně mi to poněkud sráží sebevědomí, že nedokážu udělat ani jeden pitomý export. Aspoň, že do toho .obj to jde bez problémů. Ještě možná jedna otázka k turbosquidu, jelikož cycles neumožňuje zabalit externí image textury, je možné (nebo nevypadá to třeba divně), když tam člověk nahraje separátní soubor s texturama? |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon črc 16, 2012 11:47 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: export do .3ds |
Vobec nie ;) (btw .obj je druhy najpredavanejsi format) |
Autor: | Mr. Smooth [ pon črc 16, 2012 11:53 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: export do .3ds |
btw .obj je druhy najpredavanejsi format To zní slibně, ale uvidím, jak u koho. |
Autor: | Bumpkin [ úte črc 17, 2012 1:37 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: export do .3ds |
Mr. Smooth: obj je hlavně formát který je univerzální, zatím jsem nenašel moc programů které by je nedokázali načíst (mám na mysli progtamy které pracují s meshem) editory: Blender 3D max studio Maya Modo renderery: mesiah studio Keyshot bunkspeed shot a další ;) následně jen některé programy, jako enginy jsou specializovaný na konkrétní editory a tudíš prymárně podporují 3ds formát z maxe |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |