blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
UV problemy http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8591 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ ned dub 22, 2012 9:53 am ] |
Předmět příspěvku: | UV problemy |
Zdravim, mam problem, ze moje UVcka maju zdvojene vertexy (mesh nemá), neviete ktosi poradit co s tym? (robi mi to aj vo 2.6x) Diki |
Autor: | Forseti [ ned dub 22, 2012 5:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV problemy |
řekl bych, že to dělá rozdílný směr normál, zkus je srovnat |
Autor: | Paul 68 Rageous [ ned dub 22, 2012 6:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV problemy |
normaly su v pohode....a este jedna vec, ked nemam mesh v trisoch ale v quadoch, v UV mape niektore poly su rozhadzane, polovicne alebo chybaju uplne...neviem co si o tom mam myslet :S |
Autor: | Forseti [ ned dub 22, 2012 7:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV problemy |
právě že toto se mi stalo když byly rozhozené normály, pokud to není tvůj případ tak nevím. Normálně (ctrl+N) to nešlo srovnat, musel jsem to srovnávat ručně (zobrazit si normály a pak ručně pootáčet, které byly naopak). |
Autor: | Paul 68 Rageous [ ned dub 22, 2012 7:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV problemy |
Normaly su v poriadku....ono je to cele akesi divne,...ked bakujem normal mapu tak z toho vznikne farebny salat typu mrkva, baklazan, kukurica spolu zmiesane v octe a olivovom oleji |
Autor: | Forseti [ ned dub 22, 2012 9:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV problemy |
můžeš poslat blend? |
Autor: | Paul 68 Rageous [ ned dub 22, 2012 10:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV problemy |
Heh odzlosti som to cele vymazal a zacal odznova aj cely hipoly v 2.62 namiesto 2.49 |
Autor: | zgerbiak [ úte dub 24, 2012 8:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: UV problemy |
Ono je na to prepínatko že či to chceš editovať naraz, alebo po jednom. Zrejme si to nechrtiac prepol. :) Teda, ak si tam nemal v meshu zdvojene verticles. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |