blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

UV problemy
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8591
Stránka 11

Autor:  Paul 68 Rageous [ ned dub 22, 2012 9:53 am ]
Předmět příspěvku:  UV problemy

Zdravim, mam problem, ze moje UVcka maju zdvojene vertexy (mesh nemá), neviete ktosi poradit co s tym? (robi mi to aj vo 2.6x)
Diki
Obrázek

Autor:  Forseti [ ned dub 22, 2012 5:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: UV problemy

řekl bych, že to dělá rozdílný směr normál, zkus je srovnat

Autor:  Paul 68 Rageous [ ned dub 22, 2012 6:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: UV problemy

normaly su v pohode....a este jedna vec, ked nemam mesh v trisoch ale v quadoch, v UV mape niektore poly su rozhadzane, polovicne alebo chybaju uplne...neviem co si o tom mam myslet :S

Autor:  Forseti [ ned dub 22, 2012 7:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: UV problemy

právě že toto se mi stalo když byly rozhozené normály, pokud to není tvůj případ tak nevím. Normálně (ctrl+N) to nešlo srovnat, musel jsem to srovnávat ručně (zobrazit si normály a pak ručně pootáčet, které byly naopak).

Autor:  Paul 68 Rageous [ ned dub 22, 2012 7:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: UV problemy

Normaly su v poriadku....ono je to cele akesi divne,...ked bakujem normal mapu tak z toho vznikne farebny salat typu mrkva, baklazan, kukurica spolu zmiesane v octe a olivovom oleji :emo02:

Autor:  Forseti [ ned dub 22, 2012 9:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: UV problemy

můžeš poslat blend?

Autor:  Paul 68 Rageous [ ned dub 22, 2012 10:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: UV problemy

Heh odzlosti som to cele vymazal :twisted: a zacal odznova aj cely hipoly v 2.62 namiesto 2.49

Autor:  zgerbiak [ úte dub 24, 2012 8:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: UV problemy

Ono je na to prepínatko že či to chceš editovať naraz, alebo po jednom.
Zrejme si to nechrtiac prepol. :)
Teda, ak si tam nemal v meshu zdvojene verticles.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/