čaute,
mám malej problém... kapalina se mi nechce odlepit z modelu potom, co ten model do té kapaliny skočí a chce se vynořit...
abych byl konkrétnější - s Luborem Zelinkou připravujeme na Anifest (kterej začíná dneska) přednášku na téma Maya vs. Blender a v obou chceme mít připravenou charakterovou animaci, rigid bodies, simulaci kapaliny a látky a částice... naším hlavním hrdinou je Mr. Mrkev
začínám být už trochu bezradnej, protože když mrkvák vyplave z dřezu, zůstane na něm přilepená kapalina, a to ještě dlouho poté, co z vody vyleze úplně.. povedlo se mi vypozorovat, že tohle se neděje, když mrkvák skočí do vody a celou dobu co je pod hladinou, je kolem něj bublina a že to celý nějak souvisí s parametrem Speed (ten mrkvák tam skočí docela rychle a ten speed asi ovlivňuje i přesnost výpočtu u rychle se pohybujících objektů) - nemáte někdo nějakej tip, co bych mohl zkusit? parametr Impact u mrkváka je malej (0.05), protože při větších číslech to vypadalo jakoby pod hladinou bouchl granát a mám nastaveno ještě Free Slip a započítání jak Shell tak Volume
Přílohy: |
help.jpg [ 26.72 KiB | Zobrazeno 1540 krát ]
|
|