blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Cycles - Volume shader http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8588 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ stř dub 18, 2012 2:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Cycles - Volume shader |
Pouzivam Blender 2.62 a Cycles. Ale neviem tam najst volume shader. Robim nieco zle a ho len nevidim alebo musim mat inu verziu blendera? Diky. R. |
Autor: | Siso [ stř dub 18, 2012 2:14 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Cycles - Volume shader | ||
Shadery...?
|
Autor: | vklidu [ stř dub 18, 2012 6:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cycles - Volume shader |
zkus build s názvem "Cyclone" http://graphicall.org/?keywords=volume |
Autor: | Siso [ stř dub 18, 2012 9:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cycles - Volume shader |
Ok, dik. Tato verzia mi prebliskla pred ocami ale odradila ma hned jak som si rpecital, ze je 32bit pre Win a 64bit iba pre Linux. Tak asi skusim tu 32b zajtra v praci. Alebo vies o nejakej 64bitovej? A tusite niekto kedy by mal vyjst oficialny build s touto feature? Dik. |
Autor: | vklidu [ stř dub 18, 2012 11:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cycles - Volume shader |
tak to neporadim, jedu na os x na něco oficiálního si budeš asi muset počkat, je to práce jednoho člověka ("storm_st"), více zde otázka / odpověď post #70: http://blenderartists.org/forum/showthr ... ost2086638 |
Autor: | Siso [ čtv dub 19, 2012 9:22 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cycles - Volume shader |
ok, dik, takze buh vi... :) |
Autor: | Siso [ čtv dub 19, 2012 2:35 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Cycles - Volume shader | ||
vklidu píše: tak to neporadim, jedu na os x na něco oficiálního si budeš asi muset počkat, je to práce jednoho člověka ("storm_st"), více zde otázka / odpověď post #70: http://blenderartists.org/forum/showthr ... ost2086638 Pocuj, stiahol som si ten tvoj projekt z blenderneco.org s tou krabickou od merkur stavebnice a skusam si na nej rozne nastavenia materialov. A dam tam sice na logo "blender" na vrchnu cast krabicky logo cez UV mapping a dam cez to iste mapovanie a textury aj displacement ale nedokazem nejak prist na to ako kontrolovat intenzitu toho displace? nevies poradit? Inak ten tvoj obr gt580 ma za 5sec fertig... :) je to pecka. Tento vysledok s internalom za 5sec nehrozi. :) Pardon, toto co posielam je fertig za 3sec... :)
|
Autor: | Siso [ čtv dub 19, 2012 3:00 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Cycles - Volume shader | ||
NO comment proste. Diky. ;) Pomaly sa do toho dostavam.
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |