blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Ako spraviť tunelový komplex ? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8559 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 1adamm115 [ pát bře 09, 2012 1:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Ako spraviť tunelový komplex ? |
zdravím, potreboval by som poradiť, čo sa týka modelovania tunelového (jaskynného) komplexu. potrebujem spraviť tunel z viacerými bočnými chodbami. kedysi, ale fakt dávno som niečo podobné vedel pomocou kriviek, teraz si už nepamätám ako, naviac určite nie v novom UI Blenderu. Bol by som vdačný za nejaký efektívny spôsob ;) a naviac to potrebujem do game enginu. Dík. |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pát bře 09, 2012 2:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ako spraviť tunelový komplex ? |
neviem presne na co sa pytas,ale najjednoduchsie by bolo si spravit zo 5 takych ako skladačiek, resp častí tunelu (teda rovná čast, zahnutá čast, dvere do maej chodby malá chodba a podobne) ktore by na seba len naskladal... |
Autor: | 1adamm115 [ pát bře 09, 2012 2:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ako spraviť tunelový komplex ? |
hej, dobrý nápad, ale ja som skôr myslel, že by som potreboval návod (tut.) ako vymodelovat čo najlepšie vyzerajúci tunel.. chápaj niečo takéto: |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pát bře 09, 2012 2:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ako spraviť tunelový komplex ? |
no...ako tak si najprv sprav tunel ktory budes postupne menit a dotvarat, a pridavat tie kvaple, a na to vsetko pouzijes nejaku pekknu texturu z ktorej pomocou CrazyBump-u spravis extremne silnu normal mapu. A ak by si pouzil to so som pisal hore, tak tu texturu nechas opakovat len urcity pocet krat, teda napr na stenu tu texturu namapujes (UV) tak aby sa tam opakovala 1,2,3,4,5.... krát nikdy nie takaby ti na konci ostala polovica textury, cim dosiahnes ze sa ti cely tunel bude moct opakovat...samozrejme musis tomu prisposobit aj mesh Najlespie si zober priklad z Oblivionu kde bol tento postup aplikovany (skus najst "making of oblivion", tam to bolo vysvetlene a ukazane), ale insiruj sa aj hrami ako Dear Esther, Skyrim, prip Half life 2 (semtam tam bola nejaka jaskyna, tusim ze v ep2) a podobne |
Autor: | noob [ úte bře 13, 2012 2:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ako spraviť tunelový komplex ? |
Pokud máš silnej PC tak by se to určitě dělalo dobře přes displace modifier. Uděláš si zakladní model tunelu nebo jeskyně. Pak vemeš texturu nějakýho šutru, uděláš si z ní displace mapu. Zahustíš celkem hodně mesh. Ještě je dobrý dát tam tak 3x až 4x multiresolution a použiješ ten siplace modifier. Mohlo by to vypadat dobře. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |