blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Rozpojení kostí dvou různých objektů. http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8558 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Keruvaj [ pát bře 09, 2012 6:29 am ] |
Předmět příspěvku: | Rozpojení kostí dvou různých objektů. |
Potřebuji spojit kosti dvou různých objektů, označím kost jednoho objektu a druhého ctr P -bone. Tím dosáhnu toho, že se kost jednoho objektu stává rodičem druhého objektu. Až sem mi to funguje. Jak ale docílit následné rozpojení? Mám Blender 2.62. Dík za radu. |
Autor: | Jan [ pát bře 09, 2012 7:48 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozpojení kostí dvou různých objektů. |
NO, dělá se to víceméně tak, jak jsi to popsal. V Edit módu si označíš kosti=>Ctrl+P=>A z menu vybereš Connected |
Autor: | Keruvaj [ pát bře 09, 2012 1:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozpojení kostí dvou různých objektů. |
Díky moc. |
Autor: | Keruvaj [ pát bře 09, 2012 1:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozpojení kostí dvou různých objektů. |
Zkoušel jsem to, a v menu mám connected zatrženo, ale je neaktivní. Nejde vypnout. |
Autor: | Keruvaj [ pát bře 09, 2012 4:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozpojení kostí dvou různých objektů. |
Spojení provedu v Pose modu, funguje to bezvadně, ale rozpojit to nedovedu. Zkouším všechny možné i nemožné varianty, ale ty kosti se od sebe neodpojí. |
Autor: | Keruvaj [ sob bře 10, 2012 6:28 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Rozpojení kostí dvou různých objektů. |
Tak jsem po dlouhých kombinacích a variantách na to přišel. Nevím, jestli je to ten nejsprávnější způsob, ale funguje to. Pro spojení v pose mode kost-kost ctr P -bone a pro rozpojení kost-kost ctr P-objekt. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |