blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
CYCLES HAIR http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8555 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Siso [ stř bře 07, 2012 7:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | CYCLES HAIR |
Podporuje prosim HAIR particles Cycles? A ako sa v 2.6 vlastne robi simulacia physics cez GPU? Slusal to uz niekto z vas? R. |
Autor: | Siso [ čtv bře 08, 2012 1:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CYCLES HAIR |
Este jedna otazka. Je mozne vyrenderovat z Cycles s Premultiplied? Nevidim tam ziadnu taku moznost.. A zaroven problem tu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8556&p=91150#p91150 vyriesil i tuto otazku a Premultiplied funguje. proste to vsetko treba ponastavovat tak ako to chceme v klasickom internale a az potom sa prepnut do Cycles render.... Diky. R. |
Autor: | Still-Alive [ pát bře 09, 2012 8:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CYCLES HAIR |
Pokud se nic nezměnilo Kód: Hair doesn't work in the cycles renderer. To get it to render you'll have to convert it to a real mesh object. Takže udělat to asi takhle: http://tutorialfield.blogspot.com/2011/ ... grass.html |
Autor: | Still-Alive [ pát bře 09, 2012 8:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CYCLES HAIR |
[quote="Still-Alive"]Pokud se nic nezměnilo Kód: Hair doesn't work in the cycles renderer. To get it to render you'll have to convert it to a real mesh object.
|
Autor: | Siso [ pát bře 09, 2012 8:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CYCLES HAIR |
Keď ich ale zkonvertujem na mesh tak nieje nič vidieť aj tak. Chápem to teda dobre,že mám mesh extrdudovať ešte? |
Autor: | Still-Alive [ pát bře 09, 2012 8:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CYCLES HAIR |
Asi jo, já chtěl taky udělat trávu pomocí hair particles a nešlo mi to. Snad nám k tomu řekne někdo jiný něco chytřejšího |
Autor: | Siso [ pát bře 09, 2012 8:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CYCLES HAIR |
. Mám ešte jeden problém. Ak zaškrtnem v render layers aj NORMAL. Tj aby som v composite node videl v node aj NORMAL výstup tak to tam nieje. Neviete niekto pomôcť čo s tým? Je to bug, či nie? |
Autor: | Marek [ pát bře 09, 2012 11:24 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: CYCLES HAIR | ||
Mě to funguje - viz příloha. Takže asi bug. Mám Blender 2.62
|
Autor: | Siso [ pát bře 09, 2012 11:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CYCLES HAIR |
Mám tiež 2.62 pretože dom začal experimentovať s Cycles. A keď zaškrtnem NORMAL tak mi to tam proste nevyskočí ako tebe a nemám odkiaľ ťahať spojnicu k ďalšiemu nodu... Skúsim ešte na inom compe ale je to divné. |
Autor: | Marek [ pát bře 09, 2012 11:36 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: CYCLES HAIR | ||
Jo a s tim premultiplied jsem to uplně nepochopil. Premultiply je přeci proces, kdy násobíš alpha kanál a ostatní kanály, tedy potřebuješ renderovat průhledné pozadí a to cycles automaticky pronásobí. Pokud ne, tak není přeci problém to udělat v nodech. Nebo jsem to špatně pochopil? Marek
|
Autor: | Siso [ pát bře 09, 2012 11:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CYCLES HAIR |
Premultiplied používam z jedného dôvodu. Ak používam Environmentálnu mapu ako svetlo alebo reflexie ale zároveň ju nechcem vidieť v exporte v pozadí... |
Autor: | Marek [ pát bře 09, 2012 11:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CYCLES HAIR |
Ale když zaškrtneš to transparent v záložce film, tak to pozadí nevidíš, ne? |
Autor: | Siso [ pát bře 09, 2012 11:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CYCLES HAIR |
Neviem. To som ešte v Cycles neskúšal. Robím v ňom 3 dni. Každopádne v internale mi práve pomohol ten premultiplied. Dokonca mi to niekto poradil tu na fóre. |
Autor: | Siso [ pát bře 09, 2012 11:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CYCLES HAIR |
...a proste funguje to i v Cycles. Akurát to musíš nastaviť najprv v internale a až tak sa prepnúť do Cycles. |
Autor: | Alimansan [ sob bře 10, 2012 2:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: CYCLES HAIR |
Ahoj. Hair částice jsem v Cycles nafintil tak že jsem vytvořil standardní částicový systém, ten převedl na Mesh, potom Mesh na křivku, u křivky nastavil vytažení a počet segmentů a potom zpět na Mesh. Postup nepříliš efektivní, ale pro nějaké případy může být použitelný. Viditelnost enviromentální mapy v pohledu kamery se dá nastavit v nodech ... tam se použije Camera Ray pro namixování tvé textury okolí s materiálem "ničeho" a výsledek je, že z pohledu kamery není vidět textura ... ale jak jsem vyrozuměl, tak už jsi to vyřešil. K viditelnosti výstupu nodů (položka Normal) bych jen vyzkoušel klávesovou zkratku Ctrl + H. Tahle zkratka skryje nebo zviditelní nepoužité výstupy nodů. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |