blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

CYCLES HAIR
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8555
Stránka 12

Autor:  Siso [ stř bře 07, 2012 7:03 pm ]
Předmět příspěvku:  CYCLES HAIR

Podporuje prosim HAIR particles Cycles? A ako sa v 2.6 vlastne robi simulacia physics cez GPU? Slusal to uz niekto z vas?

R.

Autor:  Siso [ čtv bře 08, 2012 1:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: CYCLES HAIR

Este jedna otazka. Je mozne vyrenderovat z Cycles s Premultiplied? Nevidim tam ziadnu taku moznost..

A zaroven problem tu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8556&p=91150#p91150 vyriesil i tuto otazku a Premultiplied funguje. proste to vsetko treba ponastavovat tak ako to chceme v klasickom internale a az potom sa prepnut do Cycles render....

Diky.
R.

Autor:  Still-Alive [ pát bře 09, 2012 8:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: CYCLES HAIR

Pokud se nic nezměnilo
Kód:
Hair doesn't work in the cycles renderer. To get it to render you'll have to convert it to a real mesh object.

Takže udělat to asi takhle:
http://tutorialfield.blogspot.com/2011/ ... grass.html

Autor:  Still-Alive [ pát bře 09, 2012 8:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: CYCLES HAIR

[quote="Still-Alive"]Pokud se nic nezměnilo
Kód:
Hair doesn't work in the cycles renderer. To get it to render you'll have to convert it to a real mesh object.

Autor:  Siso [ pát bře 09, 2012 8:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: CYCLES HAIR

Keď ich ale zkonvertujem na mesh tak nieje nič vidieť aj tak. Chápem to teda dobre,že mám mesh extrdudovať ešte?

Autor:  Still-Alive [ pát bře 09, 2012 8:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: CYCLES HAIR

Asi jo, já chtěl taky udělat trávu pomocí hair particles a nešlo mi to. Snad nám k tomu řekne někdo jiný něco chytřejšího :-)

Autor:  Siso [ pát bře 09, 2012 8:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: CYCLES HAIR

:-).
Mám ešte jeden problém. Ak zaškrtnem v render layers aj NORMAL. Tj aby som v composite node videl v node aj NORMAL výstup tak to tam nieje. Neviete niekto pomôcť čo s tým? Je to bug, či nie?

Autor:  Marek [ pát bře 09, 2012 11:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: CYCLES HAIR

Mě to funguje - viz příloha. Takže asi bug. Mám Blender 2.62

Přílohy:
Normal.jpg
Normal.jpg [ 26.14 KiB | Zobrazeno 3541 krát ]

Autor:  Siso [ pát bře 09, 2012 11:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: CYCLES HAIR

Mám tiež 2.62 pretože dom začal experimentovať s Cycles. A keď zaškrtnem NORMAL tak mi to tam proste nevyskočí ako tebe a nemám odkiaľ ťahať spojnicu k ďalšiemu nodu... :-( Skúsim ešte na inom compe ale je to divné.

Autor:  Marek [ pát bře 09, 2012 11:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: CYCLES HAIR

Jo a s tim premultiplied jsem to uplně nepochopil. Premultiply je přeci proces, kdy násobíš alpha kanál a ostatní kanály, tedy potřebuješ renderovat průhledné pozadí a to cycles automaticky pronásobí. Pokud ne, tak není přeci problém to udělat v nodech.
Nebo jsem to špatně pochopil?
Marek

Přílohy:
Premul.jpg
Premul.jpg [ 26.75 KiB | Zobrazeno 3541 krát ]

Autor:  Siso [ pát bře 09, 2012 11:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: CYCLES HAIR

Premultiplied používam z jedného dôvodu. Ak používam Environmentálnu mapu ako svetlo alebo reflexie ale zároveň ju nechcem vidieť v exporte v pozadí...

Autor:  Marek [ pát bře 09, 2012 11:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: CYCLES HAIR

Ale když zaškrtneš to transparent v záložce film, tak to pozadí nevidíš, ne?

Autor:  Siso [ pát bře 09, 2012 11:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: CYCLES HAIR

Neviem. To som ešte v Cycles neskúšal. Robím v ňom 3 dni. :-) Každopádne v internale mi práve pomohol ten premultiplied. Dokonca mi to niekto poradil tu na fóre.

Autor:  Siso [ pát bře 09, 2012 11:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: CYCLES HAIR

...a proste funguje to i v Cycles. Akurát to musíš nastaviť najprv v internale a až tak sa prepnúť do Cycles.

Autor:  Alimansan [ sob bře 10, 2012 2:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: CYCLES HAIR

Ahoj.
Hair částice jsem v Cycles nafintil tak že jsem vytvořil standardní částicový systém, ten převedl na Mesh, potom Mesh na křivku, u křivky nastavil vytažení a počet segmentů a potom zpět na Mesh. Postup nepříliš efektivní, ale pro nějaké případy může být použitelný.

Viditelnost enviromentální mapy v pohledu kamery se dá nastavit v nodech ... tam se použije Camera Ray pro namixování tvé textury okolí s materiálem "ničeho" a výsledek je, že z pohledu kamery není vidět textura ... ale jak jsem vyrozuměl, tak už jsi to vyřešil.

K viditelnosti výstupu nodů (položka Normal) bych jen vyzkoušel klávesovou zkratku Ctrl + H. Tahle zkratka skryje nebo zviditelní nepoužité výstupy nodů.

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/