blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Zůžená spirála
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8553
Stránka 11

Autor:  Forseti [ čtv bře 01, 2012 1:42 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Zůžená spirála

vymodeluj si hada > vytvoř si pomocí křivky spirálu > použij na hada modifikátor Curve, kde použiješ tu předpřipravenou spirálu

Autor:  Marek [ čtv bře 01, 2012 1:49 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Zůžená spirála

Já bych to dělal pomocí bezierovy křivky. Máš tam mnohem větší kontrolu a není to ani moc pracné. Vložíš Bezier Curve A Bezier Circle, v Object data (Okno properties - záložka hned vedle Modifiers) nastavíš tý křivce bevel object ten kruh a máš základního hada. Tloušťku můžeš ovlivnit nejsnáze tak, že označíš patřičný bod křivky a dáš Alt+S...

Autor:  Jan [ pát bře 02, 2012 7:38 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Zůžená spirála

Ještě lepší bude, když objem té křivky neuděláš přes Bezier circle a bevel objekt, ale v podstatě atamtéž nastavíš Fill na Full a u Bevel: nastavíš Depth na nějakou hodnotu. Je to asi o trochu čistší než první řešení (taky jsem to používal do té doby, než jsem našel to Fill:Full)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/