blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Otvor do objektu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8543
Stránka 11

Autor:  Kuba5 [ sob úno 18, 2012 3:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Otvor do objektu

Ahoj, jak udelam otvor do objektu? Je to v podsate plane. Je to totiz model skla. Diru chci udelat nahoru na sklo od kraje skla kousek dolu. Booalen nemuzu pouzit, docela to to sklo zdeformuje. Diky.

Autor:  zgerbiak [ sob úno 18, 2012 3:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Otvor do objektu

Skús si prejsť pár tutorialov pre začiatočníkov.
Určite tam nájdeš to čo hľadáš.

Autor:  Genom [ sob úno 18, 2012 3:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Otvor do objektu

použil bych retopo...

Autor:  Kuba5 [ sob úno 18, 2012 3:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Otvor do objektu

Ok, a jak se používá? Vyznačil jse čarama kde to chci "odříznout" , dal enter, ale nic.

Autor:  Genom [ sob úno 18, 2012 8:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Otvor do objektu

Retopo se používá tak, že "potáhneš" původní objekt novou sítí...

Autor:  Kuba5 [ sob úno 18, 2012 9:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Otvor do objektu

aha.. a potom to smazu? Ale nechce se mi sit udelat.. furt mam jen cary cerveny.

Autor:  Alimansan [ stř úno 22, 2012 6:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Otvor do objektu

Pokud chceš vytvořit díru kulatého tvaru, tak tu můžeš udělat jednoduše ručně. Udělat si na tom modelu trochu hustší síť, tak abys v místě kde bude díra ideálně 9 vertexů. Vymazat Facy které tyto vertexy tvoří a použít zkratku Alt + Shift + S. To ti umožní udělat kulatý tvar. Nebo použít loop tools a možnost circle. Jinak pokud bys to dělal pomocí booleanů, tak v novějších verzích Blenderu (ve verzi 2.62 už je) lze použít Remesh modifikátor.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/