blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

oprava nerovností
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8531
Stránka 11

Autor:  Jergon [ úte úno 07, 2012 9:35 pm ]
Předmět příspěvku:  oprava nerovností

Prosím, mohl bych se zeptat, jak se jmenuje taková ta funkce, kterou je možné nechat třeba před renderováním opravit nerovnosti, nepřesnosti v umístění vertexů a tak? Nemyslím recalculate normals inside-outside, něco jiného, tuším, že je tam slovo, co začíná na "A", je to už ve 2.49 a určitě to tu už někdo někde zmiňoval... Prosím, neodkazujte mě na google, fakt nemám nejmenší tuchy, podle čeho to hledat... :-(

Autor:  Delmor [ úte úno 07, 2012 10:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: oprava nerovností

Myslíš v edit módu v Menu MESH->Vertices->Smooth Vertex?

Autor:  Marek [ úte úno 07, 2012 10:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: oprava nerovností

mě ještě napadá apply scale - to je od A a taky to dokáže "zahejbat" s normálama...

Autor:  Jergon [ stř úno 08, 2012 3:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: oprava nerovností

Hmm, myslím, že tady se mi asi pomotal fix align a antialiasing, který je ale na barvy. No nic, omlouvám se za matení... :-(

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/