blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

render problem - pruhy ve stínování
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8526
Stránka 11

Autor:  Tony Smith [ stř úno 01, 2012 6:12 pm ]
Předmět příspěvku:  render problem - pruhy ve stínování

Při renderování země se mi v renderu ukazují pruhy, jakoby špatná kvalita stínování.
materiál je lambert, obyčejný obrázek, Ambient:0, Emit:0.5, Intensity:1, Specular:0
světlo Sun, Energy:1.3, Ray Shadows. Když zvětším počet Samples, nic se neděje, render vypadá pořád stejně s 0 i 16ti samply.

přikládám ukázku, + ukázku se zvýšeným kontrastem pro větší viditelnost

renderuju do .TGA, potřebuju výstup v max kvalitě ideálně 24bit barvy. Tuhle nedokonalost si nemůžu dovolit. Máte někdo nápad, čím by to mohlo být? Jak bych měl blender nastavit?


díky moc,

Přílohy:
Poznámka: render s pruhy na stáínování země
01.jpg
01.jpg [ 29.69 KiB | Zobrazeno 1248 krát ]
Poznámka: +se zvýšeným kontrastem pro větší názornost
01_kontrast.jpg
01_kontrast.jpg [ 65.08 KiB | Zobrazeno 1248 krát ]

Autor:  Siso [ stř úno 01, 2012 7:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: render problem - pruhy ve stínování

No, clovece, moze byt dost mozne, ze je to nastavenim farieb v OS. Inak ak chces dobru kvalitu renderu pouzivaj OpenEXR. Podporuje az 32bit.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/