blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
render problem - pruhy ve stínování http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8526 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Tony Smith [ stř úno 01, 2012 6:12 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | render problem - pruhy ve stínování | |||
Při renderování země se mi v renderu ukazují pruhy, jakoby špatná kvalita stínování. materiál je lambert, obyčejný obrázek, Ambient:0, Emit:0.5, Intensity:1, Specular:0 světlo Sun, Energy:1.3, Ray Shadows. Když zvětším počet Samples, nic se neděje, render vypadá pořád stejně s 0 i 16ti samply. přikládám ukázku, + ukázku se zvýšeným kontrastem pro větší viditelnost renderuju do .TGA, potřebuju výstup v max kvalitě ideálně 24bit barvy. Tuhle nedokonalost si nemůžu dovolit. Máte někdo nápad, čím by to mohlo být? Jak bych měl blender nastavit? díky moc,
|
Autor: | Siso [ stř úno 01, 2012 7:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: render problem - pruhy ve stínování |
No, clovece, moze byt dost mozne, ze je to nastavenim farieb v OS. Inak ak chces dobru kvalitu renderu pouzivaj OpenEXR. Podporuje az 32bit. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |