Právě je pát bře 29, 2024 8:02 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: render problem - pruhy ve stínování
PříspěvekNapsal: stř úno 01, 2012 6:12 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 23, 2007 4:40 pm
Příspěvky: 23
Při renderování země se mi v renderu ukazují pruhy, jakoby špatná kvalita stínování.
materiál je lambert, obyčejný obrázek, Ambient:0, Emit:0.5, Intensity:1, Specular:0
světlo Sun, Energy:1.3, Ray Shadows. Když zvětším počet Samples, nic se neděje, render vypadá pořád stejně s 0 i 16ti samply.

přikládám ukázku, + ukázku se zvýšeným kontrastem pro větší viditelnost

renderuju do .TGA, potřebuju výstup v max kvalitě ideálně 24bit barvy. Tuhle nedokonalost si nemůžu dovolit. Máte někdo nápad, čím by to mohlo být? Jak bych měl blender nastavit?


díky moc,


Přílohy:
Poznámka: render s pruhy na stáínování země
01.jpg
01.jpg [ 29.69 KiB | Zobrazeno 1070 krát ]
Poznámka: +se zvýšeným kontrastem pro větší názornost
01_kontrast.jpg
01_kontrast.jpg [ 65.08 KiB | Zobrazeno 1070 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř úno 01, 2012 7:58 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
No, clovece, moze byt dost mozne, ze je to nastavenim farieb v OS. Inak ak chces dobru kvalitu renderu pouzivaj OpenEXR. Podporuje az 32bit.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz