blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Textury http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8509 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kuba5 [ sob led 21, 2012 6:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Textury |
Ahoj, nejak nechapu textury v blenderu. Vsechny delam tak, ze dam edit mode, vyberu vsechny vertexy, vpravo si dam UV okno, nactu texturu a hotovo. Ale treba ted potrebuju nastavit mensi opakovani textury. Jak na to? Blender 2.49b (ani mi nepiste at si stahnu novej, musim pouzivat tenhle z urcityho duvodu). Diky. |
Autor: | smrq [ sob led 21, 2012 7:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury |
UV mapovani textur je stejne v obou verzich. a nemyslim si, ze ti to nekdo dokaze vysvetlit v jednom prispevku. :) byt tebou bych si na youtube vyhledal nejake video, ktere se tomu venuje, je jich tam dost. v kostce: napred musis do UV okna rozlozit sit odelu. oznac v editacnim modu vsechny plosky, kterym chces priradit texturu a stiskni klavesu U. z nabidky vyber typ rozlozeni site (ja nejcasteji pouzivam klasicky Unwrap nebo Project from view). unwrap rozlozi sit tak, jak si program mysli, ze je to nejlepsi. Project to udela presne tak, ja oznacene plosky vidis v 3d okne. ostatni moznosti si budes muset nastudovat nekde sam. pri moznosti unwrap se jeste casto hodi model narezat tzv svy. oznac hrany, kde ma sev vest, stiskni ctrl + e a zvol mark seam. |
Autor: | Kuba5 [ sob led 21, 2012 8:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury |
Diky za rady. A jak prosim nastavim to mensi opakovani?. Nyni ten objekt vypada jako celej sedej (z dalky) pritom, je tam textura plastu (ta jde videt jen z blizka). Diky. |
Autor: | smrq [ sob led 21, 2012 9:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury |
oznac sit v uv okne (plati tam stejme prikazy jako v 3d okne) a vyskaluj ji. v tvem pripade ji musis zvetsit. |
Autor: | foret [ ned led 22, 2012 1:39 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury |
Tady je takový opravdu základ... http://www.youtube.com/watch?v=N7tp1dH64l4 |
Autor: | Kuba5 [ úte led 24, 2012 7:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Textury |
Mam opet jeden problem. Kdyz texturuju v UV, takze mam edit mode, co delat kdyz se mi vsechny face rozdelaly? Proste vpravo v UV okne, nemam objekt jako celek, ale jednotlivy casti. Coz nchci.. Uz se mi to obcas stalo, jak na to? Diky. EDIT: Uz jsem na to prisel.. spatnej unwrap.. dal jsem unwrap from active view.. ale nejde nejak udelat aby se mi to ukazalo rovne? Primo z pohledu na to. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |