blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Vyhlazení http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8507 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kuba5 [ pát led 20, 2012 5:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Vyhlazení |
Ahoj, neví někdo co s tímhle? Je toho na modelu víc. Nevím jak to opravit, jsem celkem začátečník. Za všechny rady děkuju. http://www3.picturepush.com/photo/a/738 ... %A1zvu.png |
Autor: | Genom [ pát led 20, 2012 6:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vyhlazení |
V 3D okně v levém menu (zapíná se klávesou T) v Shading klikni na tlačítko Smooth... Pokud nemáš aplikován modifikátor Subdivision Surface, pak i ten můžeš aplikovat k vyhlazení povrchu. Modifikátor nalezneš v Properties pod ikonou s názvem Object Modofiers -> Add Modifiers -> Subdivision Surface |
Autor: | Jan [ pát led 20, 2012 6:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vyhlazení |
To vypadá na 2.49b... Takže za prvé si stáhni Blender 2.61 Přeloženo do 2.49: V Editing na kartě link and Materials dáš Set smooth. Modifikátor Subsurf je taky v editing na kartě modifiers. Spíš si však kladu otázku proč tam máš trojúhelníky, vždyť by se to dalo udělat bez nich a bylo by to mnohem lepší. |
Autor: | Kuba5 [ pát led 20, 2012 6:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vyhlazení |
NO já jsem se špatně vyjádřil. Jde mi právě o ty trojuhelníky. Jde to nějak upravit? Ja jsem model netvořil. |
Autor: | Jan [ pát led 20, 2012 6:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vyhlazení |
já bych je třeba smazal (X->Faces) a pak to zaplnil čtyřúhelníkama, co by navazovaly na ty od spodu (označit 4 vertexi a F) |
Autor: | taby [ pát led 20, 2012 6:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vyhlazení |
Převod z trojúhelníků na čtyřúhelníky je ALT+J. Třeba ti to pomůže. |
Autor: | Kuba5 [ pát led 20, 2012 6:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vyhlazení |
Díky, ale vzledem k tomu, že jsem hlavně v blenderu uplný začítečník, tak to asi nedám. I tak díky. |
Autor: | taby [ pát led 20, 2012 6:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vyhlazení |
označ si plošky (facy), které chceš převést a dej ALT+J |
Autor: | Kuba5 [ sob led 21, 2012 8:53 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vyhlazení |
asi jsem blbej, ale jak oznacim plosky? Porad se mi oznaceni jen samotne vertexy. Diky. EDIT: Takze musim oznacit vertexy nejdriv.. no, proste mi to jde blbe.. vubec se mi vertexy v blenderu nelibej, takze s tim asi nic neudelam :(. |
Autor: | taby [ sob led 21, 2012 9:46 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Vyhlazení | ||
V blenderu můžeš pracovat s: - vrcholy (vertexes) - hranami (edges - ploškami (faces) Přepíná se mezi nimi pouze v editačním módu na hlavičce 3D okna (viz. obrázek) Jinak plošku vybereš tak, že vybereš všechny vrcholy (alt. hrany), které k ní patří. BTW: Když toho chceš vybrat více, tak drž CTRL. Jinak zónově můžeš vybírat buď přes nitkový kříž (klávesa B) nebo kruh (klávesa C).
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |