Právě je sob lis 23, 2024 3:33 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Displace
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2005 2:00 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Prosim, poradte mi. Mam na objekte displace texturu. Deformacia sa objavuje iba pri renderi. Neexistuje nejaka funkcia, ktora by skutocne zdeformaovala objekt ( zmenila poziciu vertexov ) podla tejto textury, tak aby som to videl aj v editacnom mode?
Dufam, ze som to napisal dost zrozumitelne. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2005 2:35 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
To bych taky rad vedel :)
Ale pokud vim tak to zatim nejde. Jedine v nakym profi softu jako je zbrush nebo maya....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2005 2:56 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
sice nevim kde ale mam takovej pocit ze sem nekde na to videl script. takze kdo hleda najde.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2005 3:03 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Ano, displace takhle funguje, jen při renderu:)

Skutečnou deformaci podle textury v Blenderu dosáhneš klepnutím na tlačítko Noise v Edit buttons, aplikuje se to na vyznačené vertexy. Bohužel nativní Blenderovská implementace umí jenom planární deformaci, tzn. třeba na kouli to vystoupení půjde tuším jenom jedním směrem.

Ten skript, o kterém JM píše právě možnosti téhle funkce rozšiřuje a jmenuje se tuším TrueDisplace, ale to jen tak střílím od boku a na mou paměť rozhodně spoleh není :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2005 3:23 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
tol píše:
Ano, displace takhle funguje, jen při renderu:)

Skutečnou deformaci podle textury v Blenderu dosáhneš klepnutím na tlačítko Noise v Edit buttons, aplikuje se to na vyznačené vertexy. Bohužel nativní Blenderovská implementace umí jenom planární deformaci, tzn. třeba na kouli to vystoupení půjde tuším jenom jedním směrem.

Ten skript, o kterém JM píše právě možnosti téhle funkce rozšiřuje a jmenuje se tuším TrueDisplace, ale to jen tak střílím od boku a na mou paměť rozhodně spoleh není :)


Velkeee diky. Pomohlo mi to. :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz