blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
povrch http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8428 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jergon [ úte pro 27, 2011 10:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | povrch |
Mohl bych se zeptat na jednu maličkost? Udělal jsem si Spin Dupem tvar (viz.obrázek), ale pokaždé, když to vyextruduju, tak mi to takhle zkurví jeden dílek, neumím si to vysvětlit. Je to jen čtrnáckrát stejný tvar, nemám tam žádný neaplikovaný modifikátor, který by mi pomuchlal normály, samozřejmě rekalkuluju inside i outside, ale drží se to tam jak začarované... Už mě vážně nenapadá racionální vysvětlení, asi začnu věřit na kletby... |
Autor: | Paul 68 Rageous [ úte pro 27, 2011 10:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: povrch |
skus vsetko oznacit a dat W->Remove doubles, casto sa stava ze clovek nastavi zle tie Spin Dup parametre a vlastne sa ti spravi o 1 dielik naviac.....neviem to takto povedat :D, proste len daj W->remove doubles v Edit móde mohlo by to pomoct |
Autor: | Jergon [ úte pro 27, 2011 11:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: povrch |
Dík, zkusím, i když to mě vlastně napadlo, jestli tam nemám ten původní dílek dvakrát přes sebe a zkontroloval jsem to. Ale Remove doubles jsem jsem nezkoušel... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |