panove bylo by dobre sem aspon napsat jake grafiky pouzivate pro zobrazovani gui....
Dreamak: hmm a zkousel sia ktualni ovladace? ja jen ze tento problem byl odstranen nekdy v roce 2003-5 v ovvladacich pro Ati/AMD karty... to jen tak mimochodem (tyka se win verze nevim jak na linuxu ale s velkou pravdepodobnosti take)
kazdopadne bych doporucoval udelat aktualizaci ovladacu graficke karty at uz mate Ati/AMD ci Nvidia kartu, pokud pouzivate nejake low grafiky (intel nebo Via) doporucil bych si procist podporu funkcnosti (co vsechno ty grafiky zvladaj a jake ficury podporuji) a pak porovnat s tim na cem jeden nebo co vyuziva ke svemu chodu blender, predpokladam ze u takovych to grafik nebude vse OK (starsi grafiky)....
mam odzkouseno ze vse krasne bezi na Intel HD 3000 zde neni pod win zadny problem (pod linuxem problem muze byt nevim jak casto tam vychyzi ovladace!!!)
Dreamak: nasledne nevim proc by se to melo hlasit jako Bug primo blender tvurcum... tady je spis problem s ovladacema grafiky, pokud nebude v ovladacich podpora pro urcite funkce nemuze byt ani ze strany programu.... tohle spis hlas tvurcum ovladacu grafik
PS: proc by jinak Nvidie delala program kde vysila sve programatory do hernich studii?? ze by kvuli tomu aby optimalizovali ovladace primo pro nejkou hru?? to same je pak u programu..... to jen tak mimochodem
(samozdrejme programator pak optimalizuje chod hry pro Nvidii)